راهپیمایی دفاع از کودکان غزه در قم برگزار می‌شود

نخ نیوز/قم راهپیمایی دفاع از کودکان غزه، ساعت ۱۵ شنبه ۲۷ آبان‌ماه از میدان فلسطین(جنب مصلی قدس) به سمت بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا و درنهایت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن ذاکری، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان در جمع نمایندگان دستگاه‌های عضو این شورا، ضمن قدردانی از تلاش دستگاه‌های عضو شورا در برپایی مراسم باشکوه یوم‌الله ۱۳ آبان در شهر مقدس قم، گفت:  برگزاری راهپیمایی در تعداد زیادی از شهرها و روستاهای کشور  اقدام  قابل تحسین و کم‌نظیری بود.
وی با اشاره به برگزاری راهپیمایی‌ها و تجمعات عمومی و صنفی مختلف از روز ۱۵مهرماه (آغاز عملیات طوفان الاقصی) تاکنون در حمایت و گرامیداشت شهدای غزه افزود: به‌طور میانگین هر روز در شهر قم برنامه‌ای به عنوان حمایت و همدردی با مردم مظلوم فلسطین از طرف اقشار مختلف، اصناف و دستگاه‌ها و مراکز مختلف برگزار شده است و هنوز هم مطالبات مردمی برای برپایی اجتماعات بزرگ و عمومی وجود دارد.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان با اشاره به تصمیم ستاد قدس و انتفاضه و اتفاق‌نظر بر برپایی راهپیمایی در سراسر کشور، بیان کرد: ان‌شاءالله در شهر مقدس قم نیز راهپیمایی دفاع از کودکان غزه، ساعت ۱۵ شنبه مورخ ۲۷ آبان‌ماه از میدان فلسطین(جنب مصلی قدس) به سمت بلوار نیایش، میدان جانبازان، خیابان شهدا و درنهایت به سمت حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.
وی افزود: هم‌چنین در راستای حمایت از مظلومان غزه مراسمی در شب جمعه در حرم مطهر حضرت معصومه(س) با برنامه محوری دعا و توسل و یادبود شهدای غزه با  مداحی میثم مطیعی و جمعه نیز یادواره شهدای استان در گلزار شهدای علی بن جعفر(ع) برگزار می‌شود.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x