راز زیبایی متولدین هر ماه | چهره و اندام هر ماه را بشناسید

با مشخصات جذاب و ویژگی‌های ظاهری افراد متولدین در ماه‌ها، از بروج فلکی تا ویژگی‌های بدنی و چهره‌شان آشنا شوید. طبق علم ستاره‌شناسی، افرادی که در بخش خاصی از سال متولد شده‌اند و خواهر و برادرهایشان در زمان دیگری از سال به دنیا آمده‌اند، ممکن است از نظر ظاهر شباهت چندانی به هم نداشته باشند. اما اگر دو نفر نسبت خویشاوندی نداشته ولی در یک نشانه بروج فلکی متولد شده باشند، ممکن است شباهت‌های ظاهری با هم داشته باشند.

در زیر با ویژگی‌های ظاهری متولدین ماه‌ها بیشتر آشنا خواهید شد.

ویژگی‌ ظاهری فروردینی‌ ها

  • بدن: فروردینی‌ها معمولاً به بدن خود توجه دارند و فیزیک لاغر و متناسبی دارند. همچنین، بدن آن‌ها نسبت به سایر افراد نیرومند است.
  • صورت: صورت آن‌ها شکل مثلثی دارد و بینی‌شان صاف و بلند است، ممکن است لب‌هایشان بیرون زده باشد. رنگ موی آن‌ها معمولاً قهوه‌ای روشن است و ممکن است با ریزش مو مواجه شوند.

ویژگی‌ ظاهری فروردینی‌ ها

ویژگی‌ ظاهری اردیبهشتی ها

بدن: نشانه اردیبهشتی‌ها در صورت فلکی با نشانه گاو مشخص می‌شود. معمولاً ویژگی‌های ظاهری افراد متولدین این ماه از جمله داشتن بدنی زمخت، اما نه بلند، است. بدن اردیبهشتی‌ها دارای برخی ویژگی‌های خوشایند است، اما باید به وزن خود دقت کنند. عضلات ساق پا آن‌ها سایز و ظاهر مناسبی دارند و پاهایشان ممکن است چاق و گوشتالود باشند. گردن آن‌ها معمولاً کلفت و استخوان شست آن‌ها بزرگ است.

صورت: ممکن است دارای گوش‌های برجسته و قابل توجهی باشند. خط آرواره آن‌ها مشخص و صورتشان پهن است، همچنین بینی‌شان معمولاً کوچک و نسبتاً گرد است. لب پایینشان معمولاً ضخیم‌تر و کمی بیرون‌آمده و جذاب است. موهایشان اغلب حالت‌دار و چشمانشان تیره هستند که این ترکیب، چهره‌شان را جذاب نشان می‌دهد.

ویژگی‌ ظاهری متولدین خرداد

متولدین خرداد از نظر فیزیکی تنوع زیادی دارند و قدشان می‌تواند از بلند متوسط تا کوتاه متغیر باشد. شانه‌های باریکی دارند و حرکات بدنی‌شان سریع و پرانرژی است. چشمانشان چندان درشت نیست، اما روشن و براق است و رنگ‌های مختلفی مانند آبی، خاکستری، عسلی و قهوه‌ای را می‌تواند داشته باشد. حرکات صورتشان زنده و قابل توجه است، اما ممکن است به سرعت تغییر کند.

لب‌های درشتی دارند و پوستشان می‌تواند روشن یا سبزه باشد. به طور کلی، متولدین خرداد خوش‌چهره و جذاب هستند. هوش و ذکاوتشان چهره‌ای گیرا و نافذ به آنها می‌بخشد. لبخند زیبایی دارند و به راحتی می‌توانند با دیگران ارتباط برقرار کنند. تنوع رنگ چشم و پوست در بین متولدین این ماه، باعث شده تا شاهد تنوع ظاهری زیادی در آنها باشیم.

ویژگی‌ ظاهری تیر ماهی ها

ویژگی‌ ظاهری تیر ماهی ها

بدن: افراد متولد تیرماه معمولاً قد متوسط و اندامی لاغر دارند. بازوها و پاهایشان به طور کلی لاغر و بلند هستند. اندام آن‌ها از کمر به بالا به نسبت بزرگتر از قسمت پایینی به نظر می‌رسد. دست‌ها و پاهایشان قوی و بزرگ هستند.

صورت: ویژگی‌های صورتی که برای تیرماهی‌ها معمولاً دیده می‌شود، جذاب است اما کوچک. استخوان گونه‌هایشان قابل توجه و برجسته است. چشمانشان در صورت خیلی دور از هم هستند. چشم‌هایشان معمولاً دارای طیف خاکستری و یا رنگ آبی یا خاکستری هستند و کمان ابروهایشان به سمت پایین است. لب‌هایشان اغلب درشت و با یک لبخند بزرگ است. نوک بینی آن‌ها به سمت پایین گرایش دارد و موهایشان معمولاً قهوه‌ای و رنگ پوستشان ممکن است روشن باشد، اما به زرد نزدیک می‌شود.

ویژگی ظاهری مرداد ماهی ها

وقتی به ویژگی‌های ظاهری مردادی‌ها پرداخته می‌شود و درباره جذابیت آن‌ها صحبت می‌شود، بیشترین توجه به موهای بلند و براق آن‌ها معطوف می‌شود. افراد متولد مرداد به راحتی در هر محیطی قابل تشخیص هستند؛ زیرا موهای زیبای آن‌ها به احتمال زیاد هر فردی را به سوی خود جذب می‌کند. همچنین، زیبایی چشمان مردادی‌ها یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه آن‌هاست.

ویژگی ظاهری شهریور ماهی ها

متولدین شهریور به طور کلی پوستی صاف، یکدست، روشن و بدون لک و جوش دارند. منافذ پوست آنها ظریف و کوچک است و به همین دلیل، کمتر در معرض جوش و آکنه قرار می‌گیرد.

ویژگی‌ ظاهری شهریور ماهی ها

آنها به روتین مراقبتی پوست خود اهمیت می‌دهند، اما نیاز به انجام کارهای عجیب و غریب و پرهزینه برای حفظ سلامت و زیبایی پوست خود ندارند. در واقع، درخشش طبیعی پوست شهریوری‌ها، با مراقبت‌های ساده و اصولی مانند پاکسازی ملایم، آبرسانی، محافظت در برابر آفتاب و تغذیه سالم به دست می‌آید.

ویژگی ظاهری مهر ماهی ها

افراد متولد مهر با اعتماد به نفس و جذابیت برجسته‌ای شناخته می‌شوند. اندام متناسب و زیبایی ماهیچه‌های مختلف بدن آن‌ها، عاملی برای جلب توجه و افزایش اعتماد به نفسشان است. این اعتماد به نفس، راز جذابیت بیشتر چهره متولدان مهر است.

ویژگی ظاهری آبانی ماهی ها

آبان ماهی ها با جذابیت و رمز و راز خود شناخته می‌شوند. نگاه نافذ و چشمان گیرای آنها، در کنار فیزیک بدنی متناسب و قوی، آنها را به افرادی خاص و قابل توجه تبدیل کرده است.

تنوع در رنگ پوست و مو، از دیگر ویژگی‌های ظاهری آبان ماهی ها است. موهای پرپشت و مشکی یا قهوه‌ای، و پوستی با رنگ روشن، گندمی یا سبزه، در بین آنها رایج است. چشمان قهوه‌ای، عسلی، سبز یا آبی، ابروهای پرپشت و حالت‌دار، و لب‌های متوسط و متناسب، چهره آبان ماهی ها را کامل می‌کند.

ویژگی ظاهری آذر ماهی ها

آذر ماهی ها بدنی چابک و پرانرژی دارند. استخوان ران آنها بلند و منحصر به فرد است و به تناسب اندام آنها کمک می‌کند. صورت آذر ماهی ها بیضی شکل و خوش فرم است. بینی آنها متناسب و زیبا، و چشمانشان باز و خالص است. چشمانشان براق و سرشار از نشاط و شادی است و به سرعت متوجه همه اتفاقات اطرافشان می‌شوند. موهای آنها معمولاً تیره است و در نور، ته رنگ قهوه ای طلایی تا قهوه ای مایل به قرمز را می‌توان در آن مشاهده کرد.

ویژگی ظاهری دی ماهی ها

بدن دی ماهی‌ها همواره به شکل خوبی مشخص می‌شود و آن‌ها استایل خاص خود را دارند. این افراد معمولاً چهره‌ای خوش‌صورت دارند و چشمان جذابی دارند که به نظر می‌رسد می‌توانند با آن‌ها ارتباط عمیقی برقرار کنند. شکل چشم‌هایشان گرد است و پوست آن‌ها معمولاً رنگ زیتونی یا سبز مایل به زرد است.

ویژگی ظاهری بهمن ماهی ها

بهمنی‌ها معمولاً قد بلندی دارند و به شکل ساده و صمیمانه حرکت می‌کنند. گاهی ممکن است به دلیل حالت افسرده‌ای که دارند، ظاهری محزون داشته باشند. این افراد معمولاً ویژگی‌های صورتی منحصر به فردی دارند. چشم‌هایشان خنثی ولی دلنشین، روشن و سالم هستند. مژه‌های آن‌ها به شکل منحصر به فردی فرودریده‌اند و برخی خانم‌های بهمنی نیاز به ترتیب مجدد مژه‌ها دارند. ابروهایشان هم به شکل مربعی شکل گرفته‌اند و پوست آن‌ها بسیار زیباست.

ویژگی ظاهری اسفند ماهی ها

اسفند ماهی ها معمولاً کوتاه قامت و سرسخت هستند. پاهای آنها بزرگ است و ممکن است حالت پرانتزی داشته باشد. راه رفتن آنها شبیه به ماهی است، به این معنی که گام‌های کوتاه برمی‌دارند و وزن خود را از یک پا به پای دیگر منتقل می‌کنند.

چهره آنها صاف و نرم است و ممکن است چال گونه داشته باشند. بسیاری از اسفند ماهی ها چشم روشن و به خصوص چشم آبی دارند. گاهی اوقات چشمان آنها حالت غمگین دارد. ممکن است گوش های بزرگ و بینی بزرگ یا صاف داشته باشند. موهایشان ابریشمی و سالم است. پوست آنها مدت طولانی تری جوان می ماند و رنگ آن روشن تا متوسط است. پوستشان نرم و لطیف است.

اخبار مرتبط

5 1 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x