ثبت روز تهران در تقویم ملی به کجا رسید؟

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران از بررسی ثبت روز تهران در تقویم ملی کشور در شورای فرهنگ عمومی خبر داد.
به گزارش نخ نیوز، نرگس معدنی پور با اشاره به ثبت روز تهران در تقویم ملی کشور، اظهار کرد: شورای فرهنگ عمومی نامه ای را بر اساس پیگیری ها به شورا ارسال و اعلام کردند که در دستور بررسی قرار گرفته است.
وی با اعلام اینکه خوشبختانه پاسخ منفی از شورای فرهنگ عمومی نگرفتیم، یادآور شد: این شورا در گذشته صراحتاً در خصوص ثبت روز تهران در تقویم، پاسخ منفی داده بود؛ اما در این دوره علاوه بر مصوبه شورای شهر، نامه‌ای نیز با امضای آقای چمران به شورای فرهنگ عمومی ارسال شد.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران همچنین تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی در پاسخ به این نامه اعلام کرد که ثبت روز تهران در تقویم را در دستور بررسی قرار می‌دهد.
وی در خصوص زمان نهایی شدن ثبت روز تهران در تقویم، خاطرنشان کرد: جلسات شورای فرهنگ عمومی بر اساس زمان‌بندی مشخص برگزار می‌شود و مسائل به نوبت در دستور جلسه قرار می‌گیرد.  
بر اساس گزارش سایت شهر، معدنی‌پور افزود: بعید به نظر می‌رسد بررسی موضوع در جلسه شورای فرهنگ عمومی زمان‌بر باشد اما به هر شکل تابع تصمیمات این شورا و زمان‌بندی بررسی موضوعات در این مجموعه هستیم.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x