سناتور آمریکایی: اول باید از تعطیلی دولت جلوگیری کنیم بعد به اسرائیل و اوکراین برسیم

رئیس کمیته سرویس‌های مسلح سنا گفت، کنگره باید نخست از تعطیلی دولت جلوگیری کند بعد می‌تواند درباره ارسال کمک‌های بیشتر به اوکراین و رژیم صهیونیستی فکر کند.
به گزارش نخ نیوز، به نقل از پایگاه خبری پالتیکو، سناتور جک رید همچنین گفت: اولویت اصلی ما جلوگیری از تعطیلی دولت است. اولویت بعدی ما کمک مالی به اوکراین و اسرائیل است که به آنها می‌رسیم.
رئیس کمیته سرویس‌های مسلح سنا حمایت خود را از باز نگه داشتن دولت اعلام کرد، همانطور که چاک شومر، رهبر اکثریت سنا گفت که او و کاخ سفید با لایحه عدم تعطیلی دولت توسط مجلس نمایندگان موافق هستند. مایک جانسون، رئیس مجلس طرحی را برای جلوگیری از تعطیلی که دو مهلت پس از اول سال دارد، ارائه کرده است. با این حال، این اقدام شامل بودجه برای اوکراین یا اسرائیل نمی‌شود.
جک رید همچنین گفت: باز نگه داشتن دولت مساله ترجیح نیست، مساله ضرورت است.
او همچنین حمایت خود را از مکملی که کمک به رژیم صهیونیستی و اوکراین را با هم مرتبط می‌کند، ابراز کرد که جو بایدن رئیس جمهوری آمریکا در یک بسته ۱۰۶ میلیارد دلاری در اکتبر درخواست کرده بود.
سناتور جک رید همچنین درباره عواقب تداوم افزایش تلفات غیرنظامیان در غزه هشدار داد.
رید گفت: اسرائیل برای کاهش آسیب به غیرنظامیان به استفاده بسیار دقیق از سلاح نیاز دارد و باید حماس را از مردم فلسطین جدا کند و اگر این کار را نکند حماس به چیز دیگری تبدیل خواهد شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x