تلفات نیروهای صهیونیست در عملیات مقاومت در نابلس

جوانان انتقام‌ و آزادی در گردان‌های شهدای الاقصی در برقه نابلس از هدف قرار دادن نیروهای صهیونیست پس از فریب دادن و قرار دادن‌شان در کمین دقیق خود خبر دادند، این در حالی است که اشغالگران به چندین منطقه در قدس اشغالی و جنین یورش بردند.
به گزارش نخ نیوز، جوانان انتقام و آزادی در گردان‌های شهدای الاقصی در برقه (نابلس) بامداد امروز (سه شنبه) یک گروه نیروی پیاده نظام رژیم صهیونیستی را با منفجر کردن یک بمب در میان‌شان، هدف قرار دادند.
گردان‌های شهدای الاقصی در بیانیه‌ای اعلام کرد که گروهی از مبارزان آن «نیروهای پیاده نظام صهیونیست را فریب داده و آنها را در یک کمین دقیق قرار دادند، سپس یک بمب دست ساز را در میان آنها منفجر کردند و سپس آنها را «با رگبار شدید گلوله‌ هدف قرار دادند که تعدادی کشته و زخمی شدند.»
در این بیانیه همچنین اشاره شده که این عملیات در پاسخ به جنایات اشغالگران صهیونیست و کشتارهای آنها علیه مردم نوار غزه صورت گرفته است.
همچنین بامداد روز سه شنبه، نیروهای اشغالگر به شهرک برقه در شمال غربی نابلس یورش بردند. منابع فلسطینی گزارش دادند که نیروهای زیادی از ارتش اشغالگر در میان تیراندازی‌های سنگین و عملیات پاکسازی به محله غربی شهرک یورش بردند.
یورش اشغالگران به جبع در شرق بیت‌المقدس
در همین رابطه، امروز ارتش اشغالگر صهیونیست به شهرک جبع در شمال شرق بیت المقدس اشغالی و به چندین خانه در این شهرک یورش برد.
منابع محلی گزارش دادند که نیروهای اشغالگر ساختمان الولید را تخلیه کردند و از همه افرادی که در آن بودند خواستند خارج شوند. آنها شروع به جستجوی آنجا و خانه‌های اطراف آن در محله غربی شهرک کردند. منابع افزودند که نیروهای اشغالگر از تردد شهروندان به داخل شهرک جلوگیری کردند.
یورش نیروهای اشغالگر به یعبد در جنوب غربی جنین
عصر دوشنبه، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی به شهرک یعبد در جنوب غربی جنین یورش بردند و درگیری‌ها در نزدیکی ایست بازرسی الجلمه و روستای العرقه در استان جنین رخ داد.
منابع محلی و امنیتی فلسطین گزارش دادند که نیرویی از ارتش اشغالگر به یعبد یورش بردند، به تعدادی از محله‌ها حمله و در اقدامی تحریک‌آمیز کارزار جستجو و تفتیش را آغاز کردند.
همچنین درگیری بین فلسطینی‌ها و نظامیان رژیم صهیونیستی در روستای جلون رخ داد که طی آن نظامیان اشغالگر با گلوله واقعی و بمب‌های صوتی به سمت خانه‌های محله غربی شلیک کردند.
صبح دوشنبه، گردان‌های القدس – تیپ طولکرم از هدف قرار دادن نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی در محور الشرقاء با گلوله‌های سنگین در چارچوب نبرد عملیات طوفان الاقصی خبر داد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x