حماس و جهاد: در صورت ادامه تجاوز اسرائیل به شلیک موشک‌ها ادامه می‌دهیم

جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین به میانجی‌گران اعلام کردند که در صورت ادامه تجاوز رژیم صهیونیستی، به شلیک موشک‌ها ادامه خواهند داد.
به گزارش نخ نیوز، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دو منبع در جنبش‌های حماس و جهاد اسلامی فلسطین اعلام کردند: ما به میانجی‌گران اطلاع دادیم که در صورت ادامه تجاوز اشغالگران ما نیز به شلیک موشک‌ها ادامه می‌دهیم.
اتاق مشترک عملیات گروه‌های فلسطینی در نوار غزه به دنبال تبادل آتش میان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: در سایه تهدیدات دشمن علیه مقاومت و ملت فلسطین در غزه ما بر آمادگی برای پاسخ قوی به هرگونه تجاوزی تأکید می‌کنیم. دشمن جنایتکار باید تجاوز وحشیانه خود را علیه مسجدالاقصی و نمازگزاران متوقف کند و باید از نمایش صادر کردن بحران‌های داخلی خود دست بکشد.
در مقابل “هرتزی هالیوی”، رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد: اکنون در دوره پیچیده‌ای هستیم. ارتش قدرتمند است و برحسب نیاز برای مقابله با دشمن و در هر میدانی از قدرت استفاده خواهد کرد.
وی گفت: من به دشمنان نصیحت می‌کنم که در پیش بینی کردن تصمیمات ما اشتباه نکنند. در دوره اعیاد و حتی در زمانی که اختلافات داخلی شدیدی وجود دارد، ارتش آماده برقراری امنیت برای شهروندان اسرائیل است.
شبکه کان نیز به نقل از مسئولان اسرائیلی اعلام کرد: حملات علیه لبنان و غزه به پایان رسیده اما این تا زمانی است که تیراندازی به اراضی اسرائیلی نیز متوقف باشد.
این شبکه اعلام کرد: وضعیت آماده باش در شمال ادامه دارد و این احتمال وجود دارد که دور تنش‌ها هنوز به پایان نرسیده باشد.
منابع دولتی رژیم صهیونیستی اعلام کردند: نهاد امنیتی اسرائیل اطلاعاتی در اختیار دارد که نشان می‌دهد حزب‌الله پشت شلیک موشک‌ها از لبنان نیست، برای همین پاسخ ما نیز به حزب‌الله نبود. نهاد امنیتی نمی‌خواهد وارد تنش بیشتری در تمام جبهه‌ها و مشخصا در عید پسح شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا