شیائومی ۱۲ Ultra دو ماه دیگر رونمایی می‌شود

گفته می‌شود شیائومی ۱۲ اولترا، پرچم‌دار جدید شیائومی در ماه می معرفی می‌شود و ابتدا در چین عرضه خواهد شد.

شیائومی ۱۲ پرو گوشی خوب و بالارده‌ای محسوب می‌شود که اخیراً نیز راهی بازار سایر کشورهای خارج از چین شده است. این گوشی قطعاً قوی‌تر از نسخه‌ی اولترای آینده نخواهد بود. پس از می ۱۱ اولترا (Mi 11 Ultra) سال ۲۰۲۱ که مشخصات درخوروتوجهی داشت؛ اکنون نسخه‌ی بعدی آن، یعنی شیائومی ۱۲ اولترا (Xiaomi 12 Ultra) در راه است و شایعه‌ای جدید از افشاگر نسبتاً قابل اعتمادی به ما می‌گوید که این گوشی پرچم‌دار بالاخره چه‌زمانی رونمایی می‌شود.

رندر شیائومی ۱۲ اولترا در رنگ مشکی

به‌گزارش جی‌اس‌ام‌آرنا، شیائومی ۱۲ اولترا ظاهراً حدود دو ماه دیگر، یعنی در ماه می به‌طور رسمی برای بازار چین معرفی می‌شود و مدتی پس از آن راهی سایر کشورها خواهد شد. این تکرار اتفاقی است که در مورد بقیه گوشیّ‌های سری ۱۲ افتاد؛ ماه دسامبر در چین رونمایی شد و در اواسط مارس برای بازارهای بین‌المللی عرضه شد.

طبق شایعات قبلی، شیائومی ۱۲ اولترا احتمالاً دارای صفحه‌نمایش QHD OLED با نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز، باتری ۴۹۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع ۱۲۰ وات و ماژول دوربین با برند لایکا در پنل پشت خواهد بود. افزون‌براین، گفته می‌شود که تراشه‌ی معرفی نشده‌ی اسنپدراگون ۸ نسل یک پلاس کوالکام، قدرت سخت‌افزاری آن را تأمین می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا