اخبار انتظامی از استان همدان

فرمانده انتظامی استان همدان روز یکشنبه از کشف ۲۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر تریاک در عملیات مشترک پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان با همکاری انتظامی استان فارس و شهرستان ملایر خبر داد.

سردار “سلمان امیری” افزود : با تلاش های اطلاعاتی کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر استان همدان بر روی چند باند قاچاق و توزیع مواد مخدر مشخص شد، اعضای این باندها اقدام به انتقال مواد مخدر از استان های جنوبی به استان همدان می کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اشراف اطلاعاتی ایجاد شده در چند عملیات ضربتی، کارکنان پلیس مبارزه با موادمخدر استان همدان با همکاری انتظامی استان فارس، در بازرسی از مسافر داخل اتوبوس بین شهری در این استان، ۱۰ کیلوگرم تریاک و در بازرسی از منزل چند قاچاقچی در شهرستان های همدان و ملایر، ۱۹ کیلو و ۱۰۰ گرم مواد مخدر تریاک کشف شد.

وی خاطر نشان کرد: عوامل انتظامی موفق به دستگیری هفت قاچاقچی موادمخدر شدند که برای آنها پرونده قضایی تشکیل و تحویل مرجع قضائی شدند.

۵۲ باند تهیه و توزیع مواد مخدر از ابتدای سال جاری تا پایان دی ماه در استان همدان منهدم و بیش از پنج هزار و ۵۰ کیلوگرم انواع موادمخدر کشف و ضبط شده است.

️کشف ۲۰۹ هزار نخ سیگار قاچاق  

جانشین انتظامی استان همدان گفت: ماموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی شهید زارعی شهرستان بهار، حین کنترل خودرو های عبوری به یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک شده و برابر مقررات به راننده دستور ایست دادند.

سرهنگ “رضا زارعی” افزود: راننده با بی توجهی نسبت به اخطار پلیس به سرعت خود ادامه داده و با استفاده از تاریکی شب خودرو را رها و متواری می شود که در بازرسی از این وسیله نقلیه، ۲۰۹ هزار نخ سیگار خارجی قاچاق کشف شد.

وی بیان کرد: ارزش ریالی این محموله قاچاق بنا بر نظر کارشناسان، چهارمیلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد شده که پرونده قضائی در این خصوص تشکیل و در حال رسیدگی است.

کشف ۶۰ کیلوگرم مواد محترقه 

فرمانده انتظامی شهرستان درگزین گفت: با توجه به نزدیک شدن به چهارشنبه پایان سال و جلوگیری از خطرات استفاده از مواد محترقه و ایجاد امنیت و آرامش شهروندان، طرح مبارزه با خرید و فروش مواد محترقه غیر مجاز در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان درگزین قرار گرفت.

سرهنگ “وجیه اله حقیقی ماهر” افزود: در نتیجه اجرای این طرح، از یکی از توزیع کنندگان مواد محترقه در یک عملیات پلیسی، ۶۰ کیلوگرم کاربیت که داخل بشکه جاساز شده بود، کشف و نامبرده به همراه مواد محترقه مکشوفه پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

دستگیری ۲۳ سارق در همدان 

فرمانده انتظامی شهرستان همدان گفت: کارکنان انتظامی این شهرستان با همکاری یگان امداد در راستای پیشگیری از وقوع سرقت مخصوصا در روزهای پایانی هفته، طرح تجمیعی را در ۴۸ ساعت گذشته اجرا کردند.

سرهنگ «هادی نجفی صالح: افزود: در این راستا با تشدید گشت زنی به ویژه در نقاط حاشیه و حساس، ۲۱ فقره انواع سرقت شامل ۶ فقره سرقت اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت خودرو، هفت فقره سرقت داخل خودرو و چهار فقره سایر سرقت ها کشف و ۲۳ سارق نیز دستگیر شدند. 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x