موضوعات داغ

آخرین اخبار مرتبط با سایت کلاهبرداری ترید یونایتد

شاید این سوال برای شما هم پیش آمده باشد که آیا سایت ترید یونایتد (Trade United) کلاهبرداری است؟ یا خیر، از شما دعوت می‌کنیم که تا انتهای این مطلب همراه نخ نیوز باشید تا ترید یونایتد را با هم بررسی کرده و در نهایت خودتان نتیجه‌گیری کنید. 🙂

سایت ترید یونایتد چیست؟

طبق بررسی‌های وب سایت اکوبیت، وب سایت trade-united.tv – tradeunited.link هر دو یک کسب و کار و یک وب سایت فروشگاهی برای محصولات خرده فروشی وارداتی از جمله لوازم آرایشی، بهداشتی، خوراکی و.. هستند. (ممکن است دامنه‌های دیگری نیز از ترید یونایتد موجود باشد.)

خریداران، محصولات مورد نظر خود را با هدف فروش در بازار ایران خریداری می‌کنند. در این وب سایت یک سقف خرید تعیین شده است و خریدار باید با کد رفرال (کد معرف) خود، زیرمجموعه اضافه کند تا به چندین سطح VIP ارتقا یابد و مجوز خریداری تنوع بیشتری از محصولات را دریافت کند.

آیا ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

آیا ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

معمولا مدتی زمان لازم است تا یک پروژه اعتبار خود را ثابت کند. اگر پروژه‌ای با نیت کلاهبرداری وارد عرصه رقابت شود، معمولا یک الی دو سال را صرف اعتمادسازی می‌کند و واریزها و برداشت‌ها را طبق روال معمول اجرا می‌کند و پس از اینکه موفق به جذب تعداد کاربران مورد نظر خود شد، اهداف سودجویانه خود را عملی می‌کند. بنابراین در این قسمت ما قضاوتی در مورد قانونی یا کلاهبرداری بودن کسب و کار ترید یونایتد ارائه نمی‌دهیم. در ادامه، نکاتی را مطرح می‌کنیم و قضاوت را به خود شما می‌سپاریم.

نکات قابل تأمل در مورد سایت ترید یونایتد:

  • سایت ترید یونایتد تازه تأسیس است. تاریخ راه‌اندازی سایت ترید یونایتد: ۱۲ ژوئن ۲۰۲۲ (۲۲ خرداد ۱۴۰۱)
  • ترید یونایتد درگاه پرداخت معتبر ندارد.
  • ترید یونایتد مؤسس و تیم پشتیبانی خاصی را معرفی نکرده است.
  • شماره ثبت این شرکت متعلق به خارج از ایران (هنگ کنگ) است و این کسب و کار مجوز فعالیت داخل ایران را ندارد.
  • یکی از روش‌های واریز و برداشت ارز دیجیتال است.
  • محصولات فروشگاه گران قیمت با حاشیه سود بالا هستند.
  • برای ارتقای سطح خریدار، روش هرمی پیشنهاد شده است.
  • با روش هرمی پیشنهادی ترید یونایتد، برنامه کسب درآمد غیرفعال به ازای خرید زیرمجموعه‌ها پیشنهاد شده است.
  • پس از عضویت، مبلغ ۹۷,۵۰۰ تومان، به عنوان پاداش عضویت در حساب کاربری شما منظور می‌شود، اما شما اجازه برداشت آن را ندارید. حداقل باید ۲۶۰ هزار تومان واریز داشته باشید تا سیستم پس از چند روز اجازه برداشت بدهد!
  • این وب سایت از مفاهیم عوام فریبانه مانند رابطه با یک مؤسسه خیریه نامعلوم به نام بیت الزهرا برای تبلیغات و جذب زیر مجموعه استفاده کرده است.

در ادامه مطلب قصد داریم شما را با شرکت‌های هرمی و نحوه فعالیت آن‌ها آشنا کنیم تا بتوانید نتیجه‌گیری بهتری در رابطه با اینکه آیا سایت ترید یونایتد کلاهبرداری است؟ یا خیر؛ داشته باشید.

کلاهبرداری هرمی چیست؟

هر مدل کسب و کار ناپایدار را ترفند هرمی می‌گویند. به این صورت که افراد با پرداخت مبلغی پول به عضویت شرکتی در می‌آیند، و در آینده با به عضویت درآوردن نفرات دیگر و رشد زیر مجموعه، به چند برابر حق عضویت دست پیدا می‌کنند. در شرکت‌های هرمی یک بازاریابی شبکه‌ای وجود دارد و به نتورک مارکتینگ (Network Marketing) مربوط است.

در این حالت که شما باید برای ورود یک مبلغی را پرداخت کنید و سپس با معرفی چند نفر به شما کمیسیون یا همان حق الزحمه می‌دهند. به تبع با افزایش تعداد، این مبلغ بیشتر خواهد شد. این شرکت‌ها به طور کل از ارائه محصول جدید سرباز می‌زنند و سرمایه‌شان وابسته به افراد جدیدی که وارد این سیستم می‌شوند است.

کلاهبرداری هرمی چیست؟

قطعا پروژه‌هایی با نام نتورک مارکتینگ را شنیده‌اید که می‌گویند با شرکت‌های هرمی تفاوت دارند و ادعا می‌کنند یک محصول مشخص برای خرید و فروش وجود دارد. اما بهتر است بدانید این شرکت‌ها نیز مانند شرکت‌های هرمی اقدام به کلاهبرداری می‌کنند و تنها می‌خواهند با معرفی محصولی نامعتبر این کار را عادی جلوه دهند.

آیا سرمایه‌گذاری در ترید یونایتد پیشنهاد می‌شود؟

به علت موارد ذکر شده، دامنه ترید یونایتد دارای امتیاز پایین اعتماد است. صرف نظر از اینکه آیا شما در انتها، اقلام سفارشی خود را دریافت می‌کنید یا خیر، موفق به برداشت وجه می‌شوید یا خیر و..، آیا برنامه‌ی پیشنهادی ترید یونایتد از نظر شما مطلوب است؟ آیا سایت ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

و اما سخن پایانی..

هر پدیده جدیدی به این علت که در میان مردم گسترش یافته، اما همگان اطلاعات کافی در خصوص آن ندارند، پتانسیل این را دارد که ابزار خوبی برای کلاهبرداران باشند تا با استفاده از جهل کاربران، به مقاصد سودجویانه خود برسند. ارز دیجیتال نیز از این مورد مستثنی نیست و کلاهبرداری، نیمه تاریک این فناوری نوظهور بوده و هست. البته اخیرا دولت‌ها به این مسئله ورود کرده و به دنبال وضع مقررات برای حمایت از حقوق مصرف کنندگان هستند.

با این حال، هیچ مقرراتی هرگز نمی‌تواند امنیت سرمایه گذاران را صد در صد تضمین کند. بنابراین برای جلوگیری از دردسر، یک اصل کلی وجود دارد: هرگز عجله نکنید. درست مانند زمانی که قصد دارید یک اتومبیل خریداری کنید، پیش از سرمایه گذاری، تحقیق کنید.

مطمئن شوید که می‌دانید در حال انجام چه کاری هستید. پروژه را مطالعه کنید، مشخصات طرف مقابل را تجزیه و تحلیل کنید و تمام اقدامات احتیاطی لازم را انجام دهید و مهم‌تر از همه، هرگز فریب اشخاص یا موسساتی که قول سودهای بالا در کوتاه مدت را می‌دهند، نخورید.

سوالات متداول:

ترید یونایتد چیست؟

نوعی شبکه بازاریابی هرمی (نتورک مارکتینگ) است که در آن کاربران در ازای خرید و فروش محصولات آرایشی، بهداشتی، خوراکی و.. و همچنین معرفی افراد جدید به سیستم می‌توانند کسب درآمد کنند.

ترید یونایتد کلاهبرداری است؟

در حال حاضر به طور قطع نمی‌توان گفت که ترید یونایتد کلاهبرداری است یا خیر، اما با توجه به شواهد موجود و تشابه فعالیت این شرکت با شرکت‌هایی که در گذشته با همین شیوه و با وعده سودهای بالا معرفی شده بودند و در نهایت کلاهبردار از آب در آمدند، می‌توان حدس زد که به احتمال زیاد ترید یونایتد نیز از همان دسته شرکت‌ها بوده و از نظر ما اصلا گزینه مناسبی برای سرمایه‌گذاری نمی‌باشد.

منبع: آیا سایت ترید یونایتد کلاهبرداری است؟ (بررسی کامل)

منبع
اکوبیت | اخبار کوتاه اقتصاد و ارز دیجیتال

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
2 نظرات
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
2
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x