باگ تأیید مکرر شرایط و ضوابط جدید iCloud

برخی از کاربران مک در چند هفته‌ی گذشته با باگی در بخش «شرایط جدید آی‌کلاد» مواجه شده‌اند. این باگ شرایط و ضوابط این سرویس را بارها‌و‌بارها به کاربر نمایش می‌دهد و باید هربار با آن موافقت شود.

بسیاری از کاربران هنگام کار با مک با اعلان کوچکی مواجه می‌شوند که هربار از آن‌ها درخواست می‌کند شرایط و ضوابط آی‌کلاد را بپذیرند. برخی کاربران برای تأیید این پیام حتی به احراز هویت ازطریق اپل‌ آی‌دی نیاز دارند.

به‌گزارش ۹to5Mac، این باگ در مک‌های M1 و اینتل رخ می‌دهد که نسخه‌های پایدار و بتای مک اواس را اجرا می‌کنند. درحال‌حاضر، به‌نظر نمی‌رسد این مشکل در نحوه‌ی استفاده‌ی کاربران از مک تداخلی ایجاد کند؛ اما این باگ اعلانی آزاردهنده است.

تاکنون گزارشی درباره‌ی این باگ در آیفون یا آیپد منتشر نشده است؛ اما اپل تی‌وی نیز با این مشکل دست‌وپنجه نرم می‌کند. در‌واقع، این باگ باعث قطع‌شدن محتوای در حال نمایش روی اپل تی‌وی می‌شود و کاربران باید هربار با شرایط و ضوابط جدید آی‌کلاد موافقت کنند تا پیغام از روی نمایشگر ناپدید شود.

درحالی‌که فعلاً راهکاری برای رفع این مشکل وجود ندارد، باید توجه کنید که اپل در چند هفته‌ی اخیر با مشکلاتی جدی در آی‌کلاد مواجه بوده است؛ زیرا برخی از خدمات این سرویس، به‌مدت چند ساعت به حالت آفلاین درآمد.

ظاهراً اپل همه‌ی مشکلات مربوط به پایداری آی‌کلاد را برطرف نکرده است. باگ مربوط به شرایط و ضوابط آی‌کلاد روی نسخه‌ی دوم بتا مک اواس ۱۲٫۴ و نسخه‌ی معمولی تی‌وی اواس در اپل‌ تی‌وی گزارش شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا