واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس در ورامین/ ۶ مسافر مصدوم شدند

به گزارش گروه اجتماعی نخ نیوز، امروز پنجشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۲۱ حوالی ساعت ۷:۴۷ دقیقه صبح گزارش واژگونی یک دستگاه مینی بوس به مرکز ارتباطات،اعزام و راهبری عملیات اورژانس استان تهران اعلام شد.

بلافاصله کارشناسان اورژانس استان تهران جهت امدادرسانی به محل حادثه در جاده ورامین به سمت قرچک اعزام شدند.

متاسفانه این حادثه ۶نفر مصدوم بر جای گذاشت که ۵ نفر از مصدومین توسط کارشناسان اورژانس جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید ستاری قرچک منتقل شدند و یک نفر نیز در محل حادثه درمان شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x