پیامی به آمریکا ارسال نشده و پاسخی به پیامهای آمریکا داده نمی شود

به گزارش نخ نیوز، یک مقام ایرانی در گفتگو با نخ نیوز و در پاسخ به ادعای رسانه آمریکایی آکسیوس:  نه پیامی از طرف ایران به امریکا ارسال شده و نه پاسخی به پیام های امریکا داده خواهد شد. نیروهای مسلح ایران خود را برای جنگ طولانی اماده کرده اند.

 آکسیوس به نقل از یک مقام ناشناس آمریکایی گفته بود که ایرانی ها در روزهای اخیر پیامهایی به آمریکا فرستاده اند اما پاسخی دریافت نکرده اند.

 

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x