تماس تلفنی وزرای امور خارجه ایران و ازبکستان

به گزارش نخ نیوز، «بختیار سعیدوف» وزیر امور خارجه ازبکستان در تماس تلفنی با سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه کشورمان، شهادت رهبر معظم انقلاب اسلامی و جمعی از هموطنان ایرانی در جریان تجاوز نظامی آمریکا و رژیم صهیونیستی را تسلیت گفت.

وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشکر از تماس و ابراز همدردی وزیر امور خارجه ازبکستان، وی را در جریان آخرین تحولات و جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه مردم ایران و هدف قرار دادن اماکن مسکونی، مدارس، مساجد، بیمارستان‌ها و مراکز امدادی و خدمات عمومی قرار داد.

عراقچی بر عزم و اراده راسخ دولت و مردم و نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران برای دفاع آز کیان ایران تاکید کرد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه
قدیمی‌ترین
جدیدترین بیشترین رای
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x