دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه در ساری افتتاح می‌شود

نخ نیوز/مازندران فرماندار ساری گفت: در دهه فجر امسال ۲۲۰ پروژه با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان در شهرستان ساری افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.
محمدعلی نوبخت امروز ۱۰ بهمن ماه در جلسه شورای اداری شهرستان ساری، با اشاره به اینکه هر چه کارها به مردم واگذار شود شرایط مطلوب‌تری را شاهد هستیم، اظهار کرد: با کمک مردم و دستگاه‌های اجرایی ۱۰۰ روستا طی دو سال اخیر آسفالت شده است.
فرماندار ساری به رویداد سیاسی ۱۱ اسفندماه امسال اشاره کرد و افزود: ۴۷۳ شعبه در ساری و ۷۱ شعبه در میاندورود آرای مردم را اخذ می‌کند.
این مسئول با بیان اینکه هدف ما برگزاری انتخاباتی با شور و شعور همراه با مشارکت حداکثری است، اظهار کرد: ستاد انتخابات شهرستان ساری آمادگی کامل برای برگزاری یک انتخابات سالم با مشارکت بالا را دارد.
نوبخت با تاکید براینکه مدیران و مسئولان شهرستانی باید با نگاه جهادی، خدمت رسانی به مردم را در اولویت قرار دهند، گفت: رویکرد دولت سیزدهم رفع مشکلات، خدمات صادقانه و عادلانه در جامعه است.
وی افزود: ستادهای دهه فجر امسال پرصلابت‌تر از سال‌های گذشته در مجموعه‌های مختلف شهرستان، بخش‌ها و دهیاری‌ها به عنوان بازوان توانمند دولت در روستاها شکل گرفته تا تمام اقدامات امیدبخش ۴۵ سال گذشته به اطلاع مردم برسد.
فرماندار ساری به توسعه فضای سبز در مرکز مازندران تاکید کرد و گفت: با همت شهرداری، شورای اسلامی شهر ساری، اداره کل منابع طبیعی استان و شهرستان فاز نخست پروژه پارک جنگلی “سکوتپه” در ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.
این مسئول ادامه داد: عملیات راهسازی و بهسازی مسیرها و تامین روشنایی و گازرسانی به پارک جنگلی شهید نوبخت(سکوتپه) نیز در دست اجرا است.
نوبخت یادآور شد: از اهداف اجرای این طرح می‌توان به حفاظت از جنگل‌های منطقه، توسعه و رونق اقتصادی از طریق بهره‌برداری جذب گردشگر و ایجاد اشتغال پایدار اشاره کرد.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x