حزب‌الله لبنان: عبور از خط قرمز در رابطه با قدس ممنوع است/ اسرائیل از قدرت مقاومت وحشت دارد

مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان با اشاره به نگرانی رژیم صهیونیستی از افزایش قدرت و نقش مقاومت لبنان تاکید کرد که اسرائیل از ورود “لشکر رضوان” به الجلیل وحشت دارد.

به گزارش نخ نیوز، حسن حب‌الله، مسؤول روابط فلسطین در حزب الله در گفت‌وگویی با خبرگزاری اسپوتنیک روسیه تاکید کرد: اسرائیل می‌داند پایان دادن به نبرد با جبهه مقاومت غیرممکن است و از افزایش قدرت و نقش مقاومت لبنان هراسان است و از ورود “لشکر رضوان” به الجلیل وحشت دارد.
حب‌الله اظهار کرد: بی‌تردید دستان سپهبد قاسم سلیمانی در گسترش نقش محور مقاومت روشن است و مقاومت فلسطین را احاطه کرده و سلاح‌هایی را در اختیار دارد که قواعد درگیری را تغییر خواهند داد بنابراین ما با امید زیادی به آینده می‌نگریم.
مسؤول روابط فلسطین در حزب‌الله لبنان تاکید کرد: این مساله روشنی است که آن را از اظهارات مسؤولان و مطبوعات اسرائیلی دریافت می‌کنیم، در لبنان مقاومتی وجود دارد که توازن قوا را تحمیل کرده و اسرائیل نمی‌تواند هیچ کاری انجام دهد زیرا از واکنش‌ها و نقض قطعنامه ۱۷۰۱ سازمان ملل که سطح حداقلی آرامش را برای آن تامین می‌کند، می‌ترسد.
این مسؤول حزب‌الله در ادامه نیز گفت: در مقابل مقاومت در لبنان به اسرائیل هشدار می‌دهد که عبور از خط قرمزها در رابطه با قدس ممنوع است و این عنوان از لبنان بزرگتر بوده و عنوان کلی نبرد است و ما هرگز اجازه نخواهیم داد ملت فلسطین را گرگ‌های صهیونیستی بخورند.
او افزود: آمریکا تمایلی به درگیری نظامی در منطقه ندارد و به همین دلیل به جنگ اقتصادی و محاصره ملت‌های منطقه رو آورده تا مانع حل و فصل نظامی و هرگونه سازش و یا راه‌حل سیاسی شود.
حب‌الله درباره همگرایی سوریه و ترکیه نیز تاکید کرد: ما با هرگونه همگرایی میان کشورهای منطقه بر اساس حفظ منافعشان موافق هستیم چراکه جایگزین عدم همگرایی، درگیری و تقابل است، ما خواستار گفت‌وگو، همگرایی، تلاش برای رسیدن به راه‌حل‌هایی برای تمامی مشکلات موجود و اطمینان بخشی هستیم که تاثیر مثبتی بر کشورهای منطقه دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا