تحول در بازارهای میوه‌ و تره‌بار؛ بزودی/ افتتاح ۱۸ بازار تا پایان سال در پایتخت

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره‌بار شهرداری تهران گفت: تغییر و تحول چه در ظاهر و چه در عملکرد میادین و بازارهای این سازمان پیش‌بینی شده که به صورت همزمان در حال انجام است.
به گزارش نخ نیوز، ایوب فصاحت با بیان اینکه اقداماتی برای زیباسازی بصری و مرمت بازارها و میادین میوه و تره‌بار صورت گرفته است، اظهار کرد: طرحی برای ارتقاء کیفیت محصولات نیز در نظر گرفته شده که شامل پنج موضوع است و تمام این پنج موضوع به صورت همزمان پیگیری و انجام می‌شود.
وی با اعلام اینکه افزایش استانداردهای کیفی در انواع محصولات قابل عرضه در میادین یکی از اقدامات پیش‌بینی شده است، تصریح کرد: افزایش نظارت بر توزیع، تثبیت قیمت محصولات و تأمین محصول از مبدأ از جمله اقداماتی است که در دستور کار قرار گرفته است.
فصاحت با تأکید بر اینکه تغییر و تحول در ظواهر میادین یکی از اقدامات پیش روی سازمان به شمار می‌رود، یادآور شد: توزیع آسفالت در میادین اولین اقدامی است که انجام خواهد شد و سپس تهیه چرخ دستی و لباس متحدالشکل برای تمامی کارکنان بخش‌های بازرگانی، میوه و سبزی، محصولات پروتئینی و مسئولین غرفه‌ها که هریک در رنگ‌هایی متفاوت است، انجام خواهد شد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: تغییر نورپردازی، دیوارنویسی، تغییر محسوس در گل‌آرایی و پیش‌بینی جعبه‌های گل در مراکز به تغییر ظاهری میادین و مراکز در کنار تغییر باطنی آن که به تحول در کیفیت محصولات برمی‌گردد، کمک خواهد کرد.
بر اساس گزارش سایت شهر، مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار با اعلام اینکه راه اندازی ۴۰ بازار در دستور کار امسال قرار داشت، گفت: نزدیک به ۱۰ بازار به بهره‌برداری رسیده و عملیات عمرانی ۱۴ بازار نیز به پایان رسیده و بخشی از آن در ایام پیش رو در مدار خدمات‌رسانی به شهروندان قرار خواهد گرفت. در مجموع افتتاح ۱۸ بازار تا پایان امسال پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x