یک طرفه شدن جاده کندوان، نفس مردم را گرفته است

نخ نیوز/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، میزبان را خفه نمی‌کنند.
محمدعلی محسنی شامگاه سه شنبه ۵ دی‌ماه در جلسه شورای اداری چالوس با حضور رئیس کل دادگستری مازندران در سالن همایش‌های بیمارستان تامین اجتماعی رازی چالوس برگزار شد، با بیان اینکه تنها در بهداشت و درمان پیشگیری بهتر از درمان نیست بلکه همه بخش‌ها از جمله اقتصاد برای جلوگیری از آسیبها نیازمند پیشگیری است، اظهار کرد: اگر اقتصادیون، سیاسیون و فرهنگیون ما به درستی عمل کنند به طور قطع حجم کار دستگاه قضا کمتر از این خواهد بود.
وی بخش اعظم آسیب‌ها و مشکلات را ناشی از ضعف عملکرد برخی دستگاه‌ها برشمرد و گفت: اگر مدیران به درستی عمل کنند نارضایتی مردم را به دنبال نخواهد داشت.
وی ضمن درخواست از دستگاه برای مجازات جایگزین برای کسانی که محکومیت مالی کمتری دارند، افزود: زندان نوشهر بیشتر از ظرفیت خود زندانی دارد و در کنار آن اصلا وضعیت مناسبی ندارد بنابراین می توان با مجازات جایگزین جلوی هزینه‌های مالی را گرفت و در کنار آن حرمت کسانی که تنها برای مبالغ بدهی کم در زندان هستند نیز حفظ شود.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی در ادامه با انتقاد از شیوه تخریب واحدهای تجاری و مسکونی که به صورت غیر قانونی و یا خارج از بافت ساخته شده اند، تصریح کرد: اینجا فاصله کوه و جنگل بسیار کم است بنابراین باید جدای از مناطقی مثل یزد، کرمان و امثال آن دیده شود و نمی‌توان همه را با یک چوب راند و قانون را برای همه یکجور دید زیرا منطقه به منطقه متفاوت است.
محسنی بندپی با بیان اینکه طرح هادی به جای هدایت کنندگی، گمراه کننده است، یادآور شد: تخریب شیوه خوبی برای اجرا نیست و باید جایگزین درنظر گرفته شود.
وی در خصوص نحوه اجرای پروژه‌ها در حوزه انتخابیه خاطرنشان کرد: مثل عقاب بالا سر پروژه‌ها هستم تا هم پیمانکاران به درستی اجرا کنند و هم اعتبارات نیز تخصیص لازم یابد.
نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس با انتقاد شدید از یک طرفه شدن جاده کندوان، گفت: این یک طرفه شدن نفس مردم منطقه را گرفته است و هیچ جا برای یک ساعت زودتر رسیدن مهمان، میزبان را خفه نمی‌کنند.
محسنی در ادامه بیان کرد: ۳۹۵ هزار هکتار منطقه حفاظت شده کل کشور است که ۲۹۸ هزار هکتار آن در منطقه ما قرار دارد و این موضوع محدودیت‌های زیادی را بوجود اورده است بنابراین باید تجدید نظر شود.
وی گفت: اگر تنها سه قطعه ۱۰۰ هکتاری از البرز مرکزی آزاد شود  و برای ایجاد صنایع ماندگار با محیط زیست در نظر گرفته شود می‌تواند در ایجاد اشتغال، ماندگاری در روستا و مسکن جوانان و جلوگیری از آسیب های اجتماعی تاثیر زیادی داشته باشد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x