پیام ۲ اسیر نزد گردان‌های القدس خطاب به نتانیاهو درباره آزاد کردنشان

گردان‌های القدس، شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی شامگاه سه شنبه ویدیویی را منتشر کرد که در آن برخی از اسرای صهیونیست پیامی را خطاب به بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی فرستادند.
به گزارش نخ نیوز، این ویدیو پیامی از یکی از اسیران به نام گادی موزس را نشان می‌داد که می‌گوید: «من در هفت اکتبر به اینجا رسیدم و این به دلخواه من نبود.» وی از «دوستان و همبستگانش می‌خواهد فشار بر کابینه را تشدید کنند تا بفهمد آنها چه می‌خواهند».
به نقل از خبرگزاری فلسطینی سما، موزس ابراز امیدواری کرد که «به آغوش خانواده‌اش بازگردد» و به «اعضای شورای جنگ رژیم صهیونیستی به رهبری نتانیاهو، یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد ارتش و بنی گانتس، عضو کابینه جنگ» هشدار داد و گفت: «توجه کنید در این شرایط ما هر لحظه داریم می‌میریم و به احتمال زیاد به خاطر بمباران ارتش اسرائیل بر سرمان بمیریم. ما در خطر هستیم و ممکن است موشک اسرائیل بر سر ما بیفتد. احساس می‌کنیم شما نمی‌خواهید ما زنده بازگردیم، شما می‌خواهید از جنازه‌های ما استقبال کنید، زیرا تلاش می‌کنید سقف بهای مذاکرات را کاهش دهید.»
این ویدیو همچنین پیامی از یک اسیر دیگر به نام العاد کتزیر ۴۷ ساله را نشان می‌داد که در آن می‌گوید: «به دلیل موشک‌های ارتش که جان ما را تهدید می‌کنند، ماندن در اینجا با وجود خطر دائمی که جان ما را تهدید می‌کند،‌ دشوار است.» او همچنین افزود که دلش برای خانه و خانواده‌اش بسیار تنگ شده است.
کتزیر از «مقامات صهیونیست خواست تا برای دستیابی به آتش‌بس و انعقاد قرارداد تبادل اسیران تلاش کنند» تا بتوانند به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.
وی توضیح داد: ما نمی‌خواهیم در غزه بمیریم و جان ما در اینجا در معرض خطر بزرگی است.
روز گذشته گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس پیامی از اسرای صهیونیست در نوار غزه خطاب به کابینه بنیامین نتانیاهو و خانواده‌های اسرا منتشر کرد.
همچنین رسانه‌های عبری گزارش دادند که بنیامین نتانیاهو پس از جمع کردن سربازان مجروح در یک بخش در بیمارستان شِبا با آنها ملاقات کرد در حالیکه سایر سربازان از ملاقات با او خودداری کردند.
نتانیاهو در دیدار با خانواده‌های اسیران نیز «وعده خود برای آزادی همه اسرا» را تکرار کرد.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x