حضور مجدد اردوغان در کاخ ریاست‌جمهوری پس از کسالت

به دنبال قطع مصاحبه رئیس جمهوری ترکیه و انتشار اخبار ضد و نقیضی مبنی بر سکته کردن او، وی بار دیگر در انظار عمومی حاضر شد تا به شایعات درباره وضعیت جسمانی‌اش پایان دهد.
به گزارش نخ نیوز، به نقل از سایت النشره، رجب طیب اردوغان پس از اتفاقات پیش آمده و قطع مصاحبه به دلیل مشکل معده بار دیگر در یک پخش تلویزیونی زنده از کاخ خود در آنکارا در مراسم تحویل سوخت هسته‌ای به نیروگاه هسته‌ای «آق‌ قویو» شرکت کرد.
وی در سخنانی از طریق ویدئو کنفرانس در جریان این مراسم شایعات مطرح شده درباره وضعیت سلامتی خود را تکذیب کرد.
اردوغان روز چهارشنبه  یک مصاحبه مطبوعاتی خود را به دلیل معده درد رها کرد و بعد از آن اعلام شد که کمپین‌های انتخاباتی وی نیز برای روز چهارشنبه لغو شده است. وی در پیامی در توئیتر گفت: “طبق توصیه پزشکان استراحت خواهم کرد. فواد اوکتای معاون رئیس جمهور در برنامه‌های من که قرار است برای امروز برگزار شود، شرکت خواهد کرد.”
رئیس جمهوری ترکیه قرار بود در مراسم افتتاحیه مختلف در استان‌های مرکزی کریکاله، یوزگات و سیواس شرکت و در جمع مردم سخنرانی کند.
پس از این اتفاق و انتشار اخباری مبنی بر سکته رئیس جمهوری ترکیه، آژانس مبارزه با اطلاعات نادرست که زیر نظر اداره ارتباطات رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه تأسیس شده است، اخبار در مورد حمله قلبی و بستری شدن وی در بیمارستان را تکذیب کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا