سامانه قالی سنج با قالیشویی ها چیکار میکنه؟

تعداد کارخانه های قالیشویی به قدری زیاد شده که پیدا کردن یک قالیشویی معتبر و خوب برای افراد جامعه کار دشواری شده، از طرفی برخی از قالیشویی ها با سوءاستفاده از تبلیغات های متنوع و ارائه کیفیت بد ذهن مردم را نسبت به تبلیغات و قالیشویی خراب کرده اند. سامانه قالی سنج برای اینکه اعتدالی میان قالیشویی داران و مشتریان قالیشویی برقرار کند ایجاد شده است.

روال کار به این شکل است قالیشویی هایی که در سامانه قالی سنج معرفی می شوند باید مردم از آنها راضی باشند و بابت معرفی شان هم به سامانه قالی سنج یک هزینه ناچیزی میدهند و تا زمانی که مشتری ناراضی نداشته باشند نامشان در قالی سنج میماند. همچنین مشتریان یا کاربرانی که به واسطه سایت قالی سنج با قالیشویی تماس میگیرند میتوانند به صورت آزاد و بدون سانسور تجربه مثبت یا منفی خود را با قالیشویی در صفحه مربوط به قالیشویی درج کنند. در واقع فضایی فراهم شده که هم قالیشویی های خوب بتوانند تبلیغ کنند هم مشتریان بتوانند با خیال راحت به قالیشویی اعتماد کنند و در صورتی که راضی نبودند نظرشان را بیان کنند تا نام قالیشویی از سایت حذف شود.

سامانه قالی سنج تا جایی که مقدور است مشخصات قالیشویی که شامل آدرس دقیق، تلفن قالیشویی و نوع خدماتی که ارائه میدهند را همراه با نظرات مشتریان در صفحه قالیشویی مورد نظر یا صفحات لیست قالیشویی قرار میدهد. با وجود قالی سنج دیگر پیدا کردن بهترین قالیشویی کار دشواری نیست.

از زبان مجموعه قالی سنج:

قالی سنج اولین سامانه رسمی معرفی قالیشویی در ایران است. تا به امروز توانسته‌ایم تقریبا ۳.۵۰۰ قالیشویی در شهر های مختلف ایران را مورد بررسی قرار دهیم تا قالیشویی‌هایی که بهترین کیفیت، قیمت و رضایت مشتری را داشته اند در سایت لیست کنیم. از طرفی برای کاربران شهرهای مختلف این شرایط را مهیا کردیم تا بتوانند نظر مثبت یا منفی خود را نسبت به قالیشویی های شهر خود درج کنند تا در هنگام انتخاب قالیشویی بتوانند از تجربیات یکدیگر استفاده کنند. همچنین شما میتوانید در هر ساعت از شبانه روز به لیست کاملی از قالیشویی و مبل شویی شهر خودتان در سایت قالی سنج دسترسی داشته باشید.

سامانه معرفی بهترین قالیشویی‌های ایران

آموزش کار با قالی سنج به صورت تصویری

شما به ۲ روش میتوانید بهترین قالیشویی های شهر یا منطقه ایی که در آن زندگی میکنید را مشاهده کنید، روش اول: کافیست نام کلمه قالی سنج و نام شهرتان را در گوگل جستجو کنید و سپس وارد اولین نتیجه گوگل شوید برای مثال: قالی سنج مشهد یا قالی سنج شهری که زندگی میکنید را مانند تصویر زیر در گوگل جستجو کنید.

روش دوم: در این روش ابتدا وارد سایت قالی سنج میشوید و سپس از درون سایت شروع به جستجو میکنید. در مرحله اول نام قالی سنج را در گوگل جستجو کنید و وارد اولین نتیجه که سایت قالی سنج است شوید.

در مرحله دوم وارد سایت که شدید کادر جستجو را پیدا کنید. در مرحله سوم نام منطقهیا شهری که زندگی میکنید را در کادر جستجو وارد کنید و روی آیکون ذره بین کلیک کنید.

در مرحله چهارم در صفحه ایی که باز شده با توجه به عنواوین وارد صفحه ایی شوید که به منطقه شما نزدیکتر است.

سپس میتوانید لیست قالیشویی هایی که در منطقه شما وجود دارد را مشاهده کنید.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x