طرح انسداد مبادی بی سوادی در کرمان خانه به خانه اجرا می شود

به گزارش نخ نیوز و به نقل ازایرنا، علی زینی وند شبانگاه چهارشنبه در نشست شورای آموزش و پرورش کرمان بر استفاده از ظرفیت خیران، نهادهای دولتی و غیردولتی و مردم در راستای تحقق انسداد مبادی بیسوادی در این استان تاکید کرد.

وی با اشاره به دستور مقام معظم رهبری مبنی بر ایجاد زمینه تحصیل دانش آموزان تبعه خارجی فاقد مجوز در کشور افزود: شناسایی و معرفی دانش آموزان لازم التعلیم و فاقد شناسنامه طی بخشنامه ای به فرمانداران ابلاغ می شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان کرمان با تاکید بر ابطال شناسنامه نوآموزان متوفی نیز اظهار داشت: باطل نشدن شناسنامه افراد متوفی آسیب‌زا است.

وی گفت: بسیج توانمندی های دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات، فلسفه شورای آموزش و پرورش است.

زینی وند با اشاره به راه اندازی پویش ملی ایران سرسبز با عنوان “هر ایرانی، یک درخت” در کرمان بر کاشت درخت در مناطق مختلف این استان متناسب با اقلیم هر منطقه تاکید کرد.

وی با بیان اینکه فلسفه شورای آموزش و پرورش بسیج توانمندی های دستگاه های اجرایی در راستای حل مشکلات این دستگاه است بر بسیج امکانات تمامی دستگاه های اجرایی استان کرمان در راستای حل مشکلات پیش روی  آموزش و پرورش تاکید کرد.

زینی وند با اشاره به پایین بودن میانگین سرانه فضای آموزشی کرمان از میانگین کشوری بر رایزنی با خیران و استفاده از ظرفیت بنگاه های اقتصادی در راستای افزایش سرانه فضای آموزشی در این شهر تاکید کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا