سفر به شمال در تابستان؛ اجاره ویلا ساحلی یا استخردار؟

بسیاری از ما هنگامی که قصد سفر به شمال را داریم، فکرمان این است که به شنا در دریای خزر بپردازیم و از ساحل های شمال کشور لذت ببریم. اما آیا تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که شما می توانید ویلای استخردار بگیرید و از سفر خود به شمال کشور لذت ببرید؟ یکی از اقامتگاه هایی که امکان رزرو آن در شمال کشور وجود دارد، ویلا استخردار است. شما می توانید با اجاره ویلا جکوزی دار در شمال جاباما سفری لذت بخش را تجربه کنید و از آن نهایت لذت را ببرید. اما در نهایت، ویلا ساحلی بهتر است یا ویلای استخردار؟ در این مقاله به بررسی کامل این موضوع می پردازیم.

ویلا ساحلی چیست؟

یکی از انواع اقامتگاه هایی که در شهرهای ساحلی ایران می‌توانید رزرو کنید، ویلا ساحلی است. در واقع ویلا ساحلی ویلاهایی هستند که در نزدیکی ساحل ساخته می‌شوند و مزایای زیادی دارند. ویلاهای ساحلی بسیار نزدیک به ساحل هستند و شما می‌توانید هر لحظه که اراده کنید، به لب ساحل بروید. حتی برخی از ویلاهای ساحلی هستند که حیاط آن ها رو به ساحل باز می‌شود که در این صورت، ساحل دریا بخشی از حیاط ویلای موردنظر خواهد بود. در حال حاضر، در شهرهای ساحلی و شمالی ایران ویلاهای ساحلی زیادی به چشم می خورد و شما می‌توانید برای سفر به شمال از ویلاهای ساحلی استفاده کنید.

ویلا استخر دار جا با ماویلای ساحلی به درد کسانی می خورد که به ساحل و دریا علاقه زیادی دارند و می‌خواهند از تماشای ساحل و دریا نهایت لذت را ببرند. بنابراین اگر از جمله کسانی هستید که می‌خواهید همیشه در کنار ساحل باشید و از زندگی در کنار آن لذت ببرید، اجاره ویلا ساحلی گزینه بسیار مناسبی است. حتی در برخی شهرهای شمالی می‌توانید ویلایی با ساحل اختصاصی بگیرید؛ در شمال ایران، رامسر این گزینه را در اختیار شما قرار می دهد. شما می‌توانید با اجاره ویلا با ساحل اختصاص رامسر جاباما از سفر خود نهایت لذت و استفاده را ببرید.

مزایای ویلا ساحلی کدام هستند؟

اکنون که با ویلا ساحلی آشنا شدید، زمان آن رسیده است که با مزایای آن آشنا شوید! در واقع اجاره ویلا ساحلی مزایایی دارد و شما باید ببینید که این مزایا می‌تواند نظر شما را جلب کند یا نه. در این بخش از مقاله می‌خواهیم به بررسی مهم ترین مزایایی که اجاره ویلا ساحلی برای شما خواهد داشت، بپردازیم:

●       دسترسی راحت به ساحل و دریا

اولین و مهم ترین مزیتی که ویلا ساحلی دارد، این است که می‌توانید در هر زمانی که بخواهید به ساحل دسترسی داشته باشید. در واقع یکی از مهم ترین اهدافی که باعث می‌شود تا به شمال یا جنوب کشور سفر کنید، دسترسی به ساحل است. اگر دسترسی به ساحل آسان باشد، شما می‌توانید حتی در نیمه های شب هم از قدم زدن در کنار ساحل لذت ببرید. ویلای ساحلی در کنار ساحل ساخته می‌شود و همین مسئله باعث شده تا دسترسی به ساحل آسان باشد. حال اگر ویلای شما از ساحل دور باشد، باید مدت زمانی را برای رسیدن به آن جا صرف کنید که ممکن است این مسئله خیلی خوشایند نباشد.

●       فضای دلنشین و امکانات اطراف ویلا

در اطراف ویلاهای ساحلی امکانات مختلفی وجود دارد که شما می توانید از آن ها استفاده کنید. اگر ویلای شما در نزدیکی ساحل باشد، شما می‌توانید شب ها به سراغ وسایل و امکاناتی که در کنار ساحل است بروید. مثلاً ممکن است بخواهید در کنار ساحل به موتور سواری بپردازید. در این صورت در کنار ساحل چنین امکاناتی وجود دارد و کافی است در زمان مشخص به آنجا بروید و موتور سواری کنید. البته این موضوع بستگی به موقعیت ویلا هم دارد.

ویلا استخردار چیست؟

یکی از انواع اقامتگاه هایی که شما می توانید در شهرهای مختلف ایران اجاره کنید، ویلا استخردار است. ویلاهایی استخردار، ویلا هایی هستند که در داخل ویلا استخر وجود دارد و شما می‌توانید از اقامت در چنین ویلاهایی نهایت لذت را ببرید. در شمال هم ویلاهای استخردار زیادی وجود دارد که امکانات متفاوتی را در اختیار شما قرار می دهند. فرض کنید در فصل گرم تابستان می خواهید به شمال سفر کنید. در این صورت آب و هوای گرم و شرجی شما را اذیت می‌کند و همین مسئله باعث می‌شود تا سفر برای شما خیلی لذت بخش و دلچسب نباشد.

ویلا استخر دار در شمالبرای آن که با چنین مشکلی روبرو نشوید، می توانید ویلا استخردار اجاره کنید. با اجاره ویلا استخردار به راحتی می‌توانید در زمان های گرم روز به آب تنی در استخر بپردازید و از آن لذت ببرید. به خصوص که اگر استخر ویلای موردنظر مجهز به استخر آب سرد، جکوزی، سونا و… باشد. در این صورت می توانید از حضور در ویلای مورد نظر خود نهایت لذت را ببرید و سفری بی نظیر را تجربه کنید و دیگر گرمای هوا هم شما را اذیت نمی کند و می توانید نهایت لذت را از سفر به شهرهای شمالی ایران ببرید.

مزایای ویلا استخردار کدام هستند؟

اکنون با ویلا استخردار آشنا شدید، زمان آن رسیده است که ببینید مزایای اجاره ویلا استخردار کدام است. در واقع اگر قصد اجاره هر نوع اقامتگاهی را داشته باشید، باید از مزایای آن آگاه باشید. اگر مزایای اقامتگاه موردنظر بتواند نظر شما را جلب کند، آن اقامتگاه برای اجاره مناسب است اما در غیر این صورت، بهتر است به سراغ اقامتگاه دیگری بروید. مهم ترین مزایای ویلا استخردار عبارتند از:

●       وجود استخر برای آب تنی در تابستان

در فصل تابستان آب و هوای بسیاری از مناطق کشور گرم است. حال اگر در چنین روزهای گرمی قصد سفر به مناطق گرم نظیر شمال کشور را داشته باشید، قطعاً اذیت خواهید شد. مگر آن که اقامتگاه شما استخر داشته باشد تا در ساعت های گرم روز بتوانید نهایت لذت را از اقامت در آن داشته باشید. در سفر به شهرهای مختلف و به خصوص شمال، می‌توانید با اجاره ویلا استخردار نهایت لذت را از سفر خود ببرید و در روزهای گرم سال، با آب تنی در استخر ویلا سفر خود را به یک سفر فراموش نشدنی تبدیل کنید.

●       وجود امکانات بیشتر نسبت به سایر اقامتگاه ها

ویلاهای استخردار معمولاً جزء اقامتگاه های لوکس محسوب می شوند و همین مسئله باعث می شود تا امکانات بیشتری در اختیار شما قرار داشته باشد. مثلاً ممکن است میز بیلیارد در استخر وجود داشته باشد تا بتوانید به همراه دوستان و خانواده خود تفریح کنید. همچنین امکانات دیگری نظیر وسایل رفاهی در کنار استخر برای نشستن، امکاناتی برای آشپزی و… هم در ویلاهای استخردار وجود دارد که می تواند سفر شما را به یک سفر بی نظیر تبدیل کند.

برای اجاره ویلا استخردار یا ویلا ساحلی می توانید از پلتفرم جاباما استفاده کنید! در واقع جاباما پلتفرمی است که با استفاده از آن می‌توانید انواع اقامتگاه ها در سراسر ایران را رزرو کنید. همچنین هر اقامتگاه صفحه خاص خود را در سایت جاباما دارد که در این صورت، شما می توانید اطلاعات و تصاویر واقعی هر اقامتگاه را مشاهده کنید. در صورتی که مورد پسند باشد، می توانید به صورت آنلاین رزرو کنید و در نهایت از اجاره ویلا موردنظر خود لذت ببرید. همچنین شما می توانید نظر مسافران قبلی را هم در جاباما بخوانید تا اگر نظرشان منفی بود، به سراغ اقامتگاه دیگری بروید.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
به عنوان مثال: example@domain.com
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x