ژنرال آمریکایی به دلیل استفاده از سربازانش در امورات شخصی‌ اخراج شد

طبق گزارش امروز (یکشنبه) روزنامه لس آنجلس تایمز، یک ژنرال آمریکایی در گارد ملی کالیفرنیا به دلیل اینکه از سربازانش برای امور شخصی خود استفاده می‌کرد، اخراج شده است.

به گزارش نخ نیوز، روزنامه لس آنجلس تایمز با استناد بر اظهارات سخنگوی گارد ملی کالیفرنیا گزارش داد: جفری ماگرام، ژنرال آمریکایی در گارد ملی کالیفرنیا به طور غیرداوطلبانه به نیروهای ذخیره نیروی هوایی آمریکا خواهد پیوست؛ اقدامی که “برابر با اخراج” است و در پی تفحص بازپرسان نسبت به دو مورد و ادعاهایی علیه این ژنرال انجام شد.
به نقل از راشا تودی، ژنرال متیو بیورز در یادداشتی که توسط این روزنامه مشاهده شد، به ماگرام گفت: رفتار و عملکرد تو باعث شده تا من ایمان، اعتماد و اطمینانم را به توانایی تو برای ادامه مسؤولیتت از دست بدهم.
طبق گزارش‌ها خود ماگرام نسبت به نتایج تحقیقات انجام شده، اذعان کرد که از سربازانش برای امور شخصی خود استفاده کرده است؛ از جمله این کارها می‌توان به این مساله اشاره کرد که ماگرام از سربازانش به عنوان راننده برای رفت‌وآمد خود به ملاقات‌های پزشکی و همچنین رفت‌وآمد مادرش به مغازه‌ها جهت انجام خرید استفاده می‌کرد.
این ژنرال گفت: «اگر نسبت به مسائل اخلاقی این موضوع آگاهی داشتم، حتما و فورا رویه خود را اصلاح می‌کردم.» اما این درحالیست که یک ژنرال بازپرس خاطرنشان کرد که در سال ۲۰۱۷ به ماگرام گفته شده بود که از سربازانش به عنوان راننده شخصی استفاده نکند و چنین اقدامی “نامناسب” است.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x