سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس در اعتراض به کابینه نتانیاهو استعفا کرد

منابع رسانه‌ای از استعفای سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس در اعتراض به ترکیب کابینه جدید و تندرو این رژیم خبر دادند.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از سایت النشره، یائیل جرمن، سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس با انتشار پیامی در توییتر، در اعتراض به تشکیل دولت جدید ائتلافی این رژیم به رهبری بنیامین نتانیاهو از سمتش استعفا کرد.
جرمن در پیام استعفای خود تاکید کرده است که سیاستمداران افراطی در کابینه جدید اسرائیل به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو حضور دارند.
وی همچنین با بیان اینکه سیاست‌های نتانیاهو و اظهارات دیگر وزرای کابینه‌اش با ارزش‌ها و باورهای وی در تضاد هستند، اعلام کرد که از سمتش استعفا کرده است.
بنیامین نتانیاهو تاکنون به استعفای سفیر رژیم صهیونیستی در پاریس واکنشی نشان نداده است.
کابینه ائتلافی جدید اسرائیل به نخست وزیری بنیامین نتانیاهو، رهبر حزب لیکود طی نشست عصر پنج‌شنبه پارلمان این رژیم رای اعتماد گرفت.
دولت ائتلافی نتانیاهو موفق به کسب رای موافق ۶۴ نماینده از مجموع ۱۲۰ نماینده کِنست شده است. در این نشست ۵۴ نماینده رای مخالف دادند.
بدین ترتیب، نتانیاهو برای ششمین بار در دوران حیات سیاسی خود بر صندلی نخست‌وزیری نشست. امیر اوحانا، نماینده حزب لیکود نیز به عنوان رئیس کنست انتخاب شده است.
منابع رسانه‌ای عبری زبان نیز اعلام کردند که جبهه مخالف نتانیاهو پس از گرفتن رأی اعتماد کابینه وی از کنست در خیابان اصلی تل‌آویو تظاهرات کردند.
ائتلاف نتانیاهو توانسته بود در انتخابات اخیر این رژیم حائز اکثریت آرا شود و مراسم تحلیف دولت جدید اسرائیل، که حاصل ائتلاف حزب لیکود به رهبری نتانیاهو با احزاب راست‌گرای افراطی و ارتدوکس یهودی است، در کنست (پارلمان رژیم صهیونیستی) برگزار شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x