حضور حماسی مردم در روز بصیرت مظهر اقتدار ایران اسلامی است

نخ نیوز/گیلان استاندار گیلان، حضور پرشور مردم در مراسم روز بصیرت و میثاق امت با ولایت را تجلی ولایتمداری خواند و گفت: این حضور حماسی و بابصیرت مردم شهیدپرور، نشان‌دهنده پایداری و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.

اسدالله عباسی امروز، ۸ دی ماه در حاشیه اجتماع باشکوه بزرگداشت روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در پیاده راه فرهنگی شهدای ذهاب(شهرداری رشت) برگزار شد، در جمع خبرنگاران با اشاره به حضور پرشور مردم در روز تجلی ولایتمداری اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه و با بصیرت خودشان برای همگان الگوی ولایتمداری هستند.
وی افزود: مردم سرافراز ایران اسلامی همیشه در مسیر حق و راه نورانی شهدا حرکت کرده‌اند.
استاندار گیلان با اشاره به فرموده حضرت امام خمینی(ره) که مردم ولی نعمت ما هستند، افزود: حضور حماسی و بابصیرت مردم در صحنه های مختلف انقلاب، نشاندهنده پایداری، استحکام و مظهر اقتدار ایران اسلامی است.
عباسی با بیان اینکه باید قدردان حضور و همراهی مردم بود، گفت: باید همراهی و همدلی مردم را ارج گذاشت و با ارائه خدمات شایسته مردم عزیز ایران، در تعالی بیش از پیش نظام اسلامی کوشا باشیم.
وی حفظ و رهروی از راه شهدا، پیروی از آرمان های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و منویات رهبر معظم انقلاب را موجب رشد و بالندگی کشور عنوان و اظهار کرد: این همدلی و انسجام قطعا موجب عصبانیت دشمنان و خوشحالی مردم ولایتمدار ایران اسلامی است.
استاندار گیلان ادامه داد: مردم گیلان در هشتم دی و مردم ایران در نهم دی، بساط فتنه و فتنه‌گران را برچیدند و این، نشان از آگاهی، بصیرت و روح انقلابی آنان است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا