تاکید بحرین بر ادامه روابط با تل‌آویو در دولت جدید نتانیاهو

یک مسؤول عالی رتبه بحرینی تاکید کرد که این کشور حتی پس از تشکیل کابینه آتی اسرائیل به ریاست بنیامین نتانیاهو، روابط خود را با این رژیم ادامه خواهد داد.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از شبکه خبری روسیا الیوم، خالد بن احمد آل خلیفه، مشاور دیپلماتیک پادشاه بحرین در گفتگویی مطبوعاتی اظهار کرد: به توافقنامه‌های ابراهیمی (عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونیستی) پایبند خواهیم بود و پیش‌بینی می‌کنیم در همکاری میان دو طرف به همان مسیر ادامه دهیم.
آل خلیفه در ادامه پیروزی نتانیاهو را “عادی و همواره مورد انتظار” دانست و مدعی شد، توافقی با اسرائیل داریم که بخشی از توافقنامه‌های “ابراهیمی” است و ما به توافقمان پایبند خواهیم بود و انتظار داریم همین مسیر ادامه یابد و به همکاری‌مان ادامه دهیم.
مشاور دیپلماتیک پادشاه بحرین در پاسخ به سوالی درباره رویکرد چند جانبه و منطقه‌ای امنیت که شامل اسرائیل است، گفت: تمایل داریم الگو باشیم و با هم موفق شویم و با تمامی تهدیدها مقابله کنیم.
برخی مسؤولان رژیم صهیونیستی و بحرین ماه گذشته میلادی اعلام کردند که در حال مذاکره درباره یک توافقنامه تجارت آزاد بوده و امیدوار هستند که آن را تا پیش از پایان سال جاری میلادی به امضا برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا