الوفاق: از سخنرانی پاپ فرانسیس درباره نیاز بحرین به رعایتحقوق بشر حمایت می‌کنیم

جمعیت الوفاق بحرین حمایت خود را از سخنرانی رهبر کاتولیک‌های جهان درباره نیاز بحرین به رعایت حقوق بشر اعلام کرد.

به گزارش نخ نیوز، به نقل از سایت النشره، جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین، بزرگترین گروه شیعه مخالف در این کشور، در بیانیه‌ای حمایت خود را از سخنرانی پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان درباره نیاز بحرین به اجرای مجموعه اصول و قواعد مربوط به آزادی‌ها، توقف تبعیض و رعایت حقوق بشر اعلام کرد.
این جمعیت در ادامه بیانیه خود آورد: ما از اظهارات پاپ فرانسیس تقدیر می‌کنیم، او بر لزوم تقویت برابری در حقوق، تضمین آنها و توجه به تمامی کسانی‌ که احساس می‌کنند در حاشیه جامعه هستند، همانند زندانی‌ها تاکید کرد و لغو مجازات اعدام و تضمین حقوق اولیه انسانی برای تمامی شهروندان را خواستار شد.
همچنین الوفاق تاکید کرد: ما با آنچه پاپ فرانسیس بیان کرد، موافقیم و خواستار اجرای طرحی جدی برای توقف تبعیض‌ و تحقق آزادی‌ها هستیم.  
پاپ فرانسیس در سخنرانی تاریخی که در اولین سفر خود به بحرین داشت، مجموعه‌ای از ارزش‌ها و اصول مهم و ضروری انسانی مربوط به شرایط بحران‌زده سیاسی، حقوقی و انسانی در این کشور را ارائه کرد.  
الوفاق در ادامه بیانیه خود آورد: ما صحت و عینیت آنچه را در این سخنرانی بیان شد، تایید می‌کنیم، البته واقعیت بسیار بدتر از این است و ما تاکید داریم این شرایط بحران‌زده همانگونه که پاپ فرانسیس خواستار شد، به اقدامی واقعی نیاز دارد.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x