توجه به تولید با رعایت اصول محیط زیست مورد تاکید است

به گزارش روز سه‌شنبه روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی “جواد قناعت” در دیدار با “علی سلاجقه” گزارشی از وضعیت استان و ظرفیت‌های موجود در حوزه گردشگری، معادن و سایر حوزه‌ها ارایه کرد.

وی از توجه ویژه و اهتمام رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور درخصوص حل مشکلات و معضلات زیست‌محیطی خراسان جنوبی همچنین تخصیص اعتبارات ملی به این استان تقدیر کرد.

استاندار خراسان جنوبی مهمترین در ادامه مسایل و چالش‌های زیست‌محیطی استان اعم از معضلات و مشکلات حوزه محیط زیست انسانی، محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی خراسان جنوبی را برشمرد.

وی اصلاح مرز مناطق تحت مدیریت، تسریع در بررسی پروژه‌های معدنی مشمول ارزیابی و فعالیت معادنی که داخل مناطق تحت مدیریت است را از مسایل حوزه محیط زیست استان نام برد.

معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست هم در این دیدار ضمن ابراز رضایت از اقداماتی که در حوزه محیط زیست استان صورت گرفته است بر توسعه پایدار خراسان جنوبی و توجه به اشتغال و تولید ضمن رعایت مسایل و مباحث مرتبط با محیط زیست تاکید کرد.

این نشست با حضور معاون محیط زیست و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، مدیرکل حفاظت محیط زیست و مدیرکل صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی در محل این سازمان برگزار شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x