اعتراض در ایران آزاد است/شورش خط قرمز پلیس

به گزارش خبرنگار نخ نیوز، سردار قاسم رضایی روز دوشنبه در مراسم چهاردهمین نشست فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با وابستگان نظامی و افسران رابط پلیس کشورهای خارجی مستقر در تهران افزود: برخی از کشورها تحت تأثیر آمریکا و صهیونیسم غاصب قرار می‌گیرند و می‌گویند حقوق بشر در ایران رعایت نمی‌شود اما رسانه‌های بیگانه وارونه اخبار را منتقل می‌کنند. چرا زمانی که پلیس آمریکا زانوی خود را بر گلوی افراد بی‌گناه می‌گذارد و آنها را خفه می‌کنند حرفی از حقوق بشر نمی‌زنند؟

وی اظهار داشت: اگر پلیس ایران می‌خواست در تجمعات صرفا نظامی عمل کند جور دیگری رفتار می‌کرد اما در کشور آزادی بیان برای اعتراض است اما برخی از افراد از این اعتراضات سوءاستفاده می‌کنند و هنجارهای جامعه را برهم می‌زنند.

جانشین فرماندهی انتظامی کل کشور ادامه داد: زمانی که مردم ایران در روز رحلت پیامبر خودجوش به میدان آمدند، پیام آنها درود بر پلیس بود. شعار مردم ایران این است نه حرف‌هایی که یک عده مزدور و تروریست می‌زنند زیرا حاکمیت و حکومت ایران مردمی است و ایران یک کشور خشک نظامی نیست اما سلطه استکبار این را وارونه جلوه می‌دهد.

به گفته وی، ایران هیچ محدودیتی برای تعامل با کشورها ندارد البته با برخی از کشورهای استکباری یا رژیم صهیونیستی حرفی ندارد؛ ما به عنوان پلیس آمادگی انتقال تجارب را داریم.

جانشین فراجا گفت: ما در کشوری زندگی می‌کنیم که پایه آن اسلام است و سکاندار این نظام ولی فقیه است که به فرموده بزرگواران ولایت فقیه همان ولایت رسول الله است. جمهوری اسلامی ایران سه قوا دارد و ارتش جمهوری اسلامی ایران، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و فرماندهی انتظامی وظایف مشخصی دارند اما همه با هم در راستای آرامش جامعه و امنیت داخلی پیوستگی دارند.

به گفته وی، تنها کشوری که هم مأموریت پلیسی و هم مأموریت مرزبانی را یک واحد انجام می‌دهد، فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی است و به همین دلیل به مجموعه انتظامی فقط به پلیس گفته نمی‌شود که البته یکی از سازمان‌هایی که بالاترین رتبه در نظرسنجی را از سوی مردم دارد، فرماندهی انتظامی است و انتظامی کل کشور محبوب‌ترین سازمان از نظر مردم است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا