فعالیت‌های معاونت امور زنان در برنامه «به خانه بر می گردیم» تشریح می‌شود

به گزارش نخ نیوز از روابط عمومی شبکه تهران، انیسه خزعلی با حضور در استودیوی برنامه به خانه برمی گردیم، به تبیین و تشریح فعالیت‌های معاونت امور زنان و خانواده می‌پردازد. 

برنامه “به خانه برمی گردیم” که روزهای پنجشنبه به صورت ویژه با بخش‌های متفاوت از قاب شبکه پنج تماشایی می‌شود، این هفته در بخش کتاب میزبان ابوالفضل اینانلو خواهد بود که ضمن گپ و گفتگوی مجریان برنامه، وی دو پاراگراف طلایی یک کتاب در حوزه خانواده را برای بینندگان برنامه می‌خواند و سپس آن را به مخاطبان معرفی می‌کند.

معرفی کتاب با موضوع خانواده، حضور شاعران برجسته کشور، برپایی کارگاه کودک، آموزش بازی‌های خانوادگی و همچنین حضور اساتید وپیشکسوتان رادیو و تلویزیون و بیان خاطرات بازیگرانی که در شبکه پنج سیما برای مخاطبان خاطره ای خوب برجای گذاشتند، از بخش‌های این برنامه است که با حضور چهره‌ها و هنرمندان با توجه به موضوع روز و مناسبت‌ها تقدیم نگاه مخاطبان می‌شود.

برنامه عصرگاهی «به خانه برمی گردیم» کاری از گروه کودک و خانواده شبکه پنج سیماست که به تهیه کنندگی مشترک زهرا خردمند و میثم محبیان از شنبه تا پنج شنبه هر هفته ساعت ۱۶:۳۰ پخش می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا