برگزاری مراسم روز ملی مقاومت اسلامی/ حضور چهره های برجسته جبهه مقاومت در گلستان

نخ نیوز/گلستان مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری از برگزاری مراسم بزرگ‌روز ملی مقاومت اسلامی در استان‌گلستان با حضور چهره های شاخص جبهه مقاومت خبر داد.

هادی احمدی در گفت و گو با نخ نیوز در حاشیه جلسه هماهنگی گرامیداشت روز مقاومت که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با اشاره به اینکه مقاومت همواره رمز پیشرفت، اقتدار و موفقیت بوده است، اظهار کرد: تاریخ به ما ثابت کرده است آنچه موجب عزت و سربلندی است مقاومت بوده نه تن دادن به ذلت و ظلم پذیری.
وی با بیان اینکه روز ملی مقاومت باید با شکوه و عزت خاصی برای مردم معرفی شده و گرامی داشته شود، افزود: روز ملی مقاومت فرصت بزرگ و مغتنمی است تا کشورهای اسلامی در جهت تعمیق همدلی، وحدت و یکصدایی در برابر دشمنان مشترک خود بکوشند.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری گلستان با تاکید بر اینکه در ۲۳ مردادماه نشست تبیینی و تحلیلی به همین مناسبت در استان گلستان برگزار خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این نشست از حضور چهره های ملی و منطقه ای  جبهه مقاومت اسلامی بهره خواهیم برد.
احمدی معرفی و گرامیداشت این روز بزرگ را رسالتی برای همه آزادگان و آزادی خواهان جهان دانست و گفت: در جنگ ۳۳ روزه ( ۲۰۰۶م – ۸۵ ش) حزب‌الله با نیروی ایمان و اراده مستحکم خود و با الگوگیری از سیره و راه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب، در مقابل رژیم تا دندان مسلح رژیم صهیونیستی که مورد حمایت استکبار جهانی و ارتجاع عرب منطقه بود، قرار گرفت و در این جنگ نابرابر، سربلند و پیروز شد.
وی با اشاره به اینکه بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی، این روز تحت عنوان روز ملی مقاومت اسلامی نامگذاری شده است، تصریح کرد: با ابتکار و هم افزایی دستگاه‌های متولی، بزرگداشت این رویداد مهم در استان شهید پرور و انقلابی استان گلستان برگزار خواهد شد.
به گزارش نخ نیوز دبیرخانه و ستاد برگزاری این رویداد بزرگ در استان گلستان به ابتکار اداره کل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری تشکیل شده است.
 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا