روش‌های مشارکت مردم در پویش ملی اطعام و احسان حسینی اعلام شد

به گزارش نخ نیوز از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله آسوده با تشریح طرح اطعام و احسان حسینی افزود: محرم و صفر امسال همانند سال‌های گذشته توزیع بسته‌های غذایی گرم و بسته‌های معیشتی میان نیازمندان در دستور کار بوده و جذب حامیان طرح اکرام ایتام به طور ویژه دنبال می‌شود.

وی ادامه داد: این طرح از جمله برنامه‌هایی است که کمیته امداد در راستای ترویج فرهنگ و سنت حسنه اطعام و انفاق و کمک به نیازمندان با نام مبارک امام حسین (ع) از ابتدای ماه محرم تا پایان ماه صفر اجرا می‌کند.

رئیس ستاد اطعام حسینی و احسان حسینی با اشاره به روش‌های مشارکت مردم در این پویش اظهار کرد: درگاه‌های اینترنتی و کدهای دستوری برای جذب مشارکت خیرین راه‌اندازی شده است تا با جمع‌آوری کمک‌های مردمی و پشتیبانی هیات‌های مذهبی و مراکز نیکوکاری و گروه‌های مردمی، کمک به نیازمندان در ایام سوگواری حضرت اباعبدلله الحسن (ع) انجام شود.

آسوده تصریح کرد: خیران و مردم نیکوکار می‌توانند نذورات و کمک‌های خود را از طریق کدهای دستوری #۸۸۷۷* و همچنین #۱۲* یا شماره کارت ۶۲۷۷۶۰۷۷۷۷۷۷۷۷۷۷  واریز کنند.

در پویش ملی اطعام و احسان حسینی (ع) در محرم و صفر سال گذشته بیش از ۳۷ میلیون وعده غذای گرم و یک میلیون ۵۳۳ هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند در سراسر کشور توزیع شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x