تبیین جایگاه خانواده از ضروریات هویت بخشی به نسل جوان است

به گزارش بامداد دوشنبه نخ نیوز، انسیه خزعلی در رشته توییتی در حساب کاربری خود درباره روز خانواده (۲۵ ذی‌الحجه) نوشت: در نقشه مهندسی کشور یکی از راهبردهای کلان فرهنگی تبیین، تشکیل، تحکیم، تعالی و ایمن‌سازی خانواده است.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری ادامه داد: تلاش جنگ شناختی برای تغییر تعریف خانواده مقدمه اضمحلال خانواده و نابودی نسل آینده است.

خزعلی تصریح کرد: تشکیل خانواده و تلاش برای آسان کردن آن، چه در جنبه‌های معنوی و فراهم کردن زمینه وصال زوجین و چه در جنبه‌های مادی و فراهم کردن لوازم ضروری ازدواج از قبیل تسهیلات، اشتغال و مسکن از مهمترین اولویت‌های مردم و دولت مردمی است.

وی افزود: تحکیم خانواده با آموزش مهارت‌های ارتباطی، تمرین تاب‌آوری، زندگی برای دیگری و با دیگری، مودت و گذشت و بالا بردن توان مدیریتی در ارتباط موثر بین اعضای خانواده شکل می‌گیرد.

معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ایمن‌سازی خانواده نیز با تعریف چارچوب‌های اخلاقی و تقید اعضا به میثاق‌ها در کنار پاک نمودن جامعه از جلوه‌های جنسی مختص به خانواده و پیشگیری از دخالت عوامل بیرونی حفظ و حراست می‌شود.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x