شایعات درباره سومین گوشی تاشو سامسونگ واقعیت ندارد

به‌تازگی اخباری درباره‌ی برنامه‌های سامسونگ برای معرفی سومین گوشی تاشو این شرکت در سال جاری درکنار گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ منتشر شده است؛ اما ظاهراً این گزارش‌ها خوش‌بینانه هستند و احتمالاً واقعیت ندارند.

چند روز قبل، گزارش‌هایی منتشر شد مبنی‌بر اینکه سامسونگ در حال آماده‌شدن برای معرفی سومین دستگاه تاشو خود است؛ محصولی که گفته شده بود در مراسم آنپکد و درکنار گلکسی زد فولد ۴ و زد فلیپ ۴ رونمایی خواهد شد. اکنون به‌نظر می‌رسد این شایعات احتمالاً واقعیت ندارند و حالا جزئیاتی درباره‌ی گلکسی اس ۲۳ سامسونگ دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش NoteBookCheck، افشاکننده‌ی معروف، آیس‌یونیورس، اعلام کرده بود گوشی تاشو جدید سامسونگ با نام رمز «الماس» معرفی خواهد شد و حالا به‌نظر می‌رسد این پیش‌بینی اشتباه بوده است. اکنون تحلیلگر معروف، راس یانگ، گفته است که الماس درواقع نام رمز گلکسی اس ۲۳ است که احتمالاً اوایل سال آینده‌ی میلادی معرفی خواهد شد و این یعنی فعلاً خبری از معرفی گوشی تاشو جدید سامسونگ نخواهد بود.

در گزارش‌های پیشین، گفته شده بود که سومین گوشی تاشو سامسونگ به‌زودی وارد مرحله‌ی تولید خواهد شد؛ اما گفته‌های راس یانگ نشان می‌دهد این گوشی فعلاً در اولویت شرکت کره‌ای قرار ندارد.

در خبرهای قبلی، به معرفی گوشی تاشو جدید سامسونگ در اواخر سال جاری میلادی اشاره شده بود و انتظار می‌رفت این محصول در سال ۲۰۲۳ به بازار عرضه شود. به‌هرحال، با درنظرگرفتن گزارش‌های جدید بعید به‌نظر می‌رسد که این شرکت به‌زودی سومین گوشی تاشو خود را رونمایی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا