فرماندار ملایر از نخستین مسافر نوروزی شهرستان استقبال کرد

به گزارش نخ نیوز؛ فرماندار ویژه ملایر روز دوشنبه در آیین استقبال از مسافران نوروزی در میدان دریاچه کوثر، اظهار داشت: شهر جهانی ملایر با ۲ برند مبلمان منبت و انگور و جاذبه‌های تاریخی و طبیعی گردشگری آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

“سلمان اسماعیلی” افزود: تمامی تمهیدات و اقدامات لازم که می‌تواند سفر خوبی را برای مردم و مسافران نورزوی رقم بزند، در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی با بیان اینکه بازارهای ملایر از جمله بازار مبل و منبت با برند جهانی به روی مسافران باز است، گفت: تمامی تمهیدات لازم برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در این شهرستان اندیشیده شده است.

فرماندار ویژه ملایر ادامه داد: از همه هموطنان‌مان در هر گوشه ایران دعوت می‌کنیم به شهر جهانی ملایر سفر کنند و خاطراتی خوش را برای خود و خانواده رقم بزنند.

اسماعیلی گفت: در راستای تامین آسایش و رفاه مردم، ۲۸۲ اتاق توسط بخش دولتی و خصوصی برای اسکان و پذیرایی از مسافران نوروزی در شهرستان ملایر پیش‌بینی شده است.

به گزارش نخ نیوز؛ در این آئین فرماندار ویژه ملایر با حضور شهردار و جمعی از مسئولان شهرستان، با اهدای بسته سوغات و صنایع دستی این شهرستان استقبال کردند که با اجرای نمایش فرهنگی حاجی فیروز و نواختن ساز و دهل، رنگ و بوی نوروز دوچندان شد.

تاکنون بیش از ۳۴۰ اثر تاریخی و بنای تاریخی در این شهرستان شناسایی شده و حدود ۲۰۰ اثر آن در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x