سامسونگ و ثبت رکورد گینس برای آنباکس گلکسی S22 Ultra با ۱۸۲۰ مشتری

سامسونگ در رویداد آنباکس گلکسی اس ۲۲ اولترا، با حضور هم‌زمان ۱,۸۲۰ مشتری، موفق شد رکورد جهانی گینس را در این‌ زمینه ثبت کند.

سامسونگ اخیراً (۵ مارس) رویدادی موسوم به EpicUnboxing را برای گلکسی اس ۲۲ اولترا برگزار کرده بود. این رویداد موفقیت بزرگی برای غول فناوری کره‌ای به‌دنبال داشت؛ زیرا بیش از ۱,۸۲۰ مشتری در آن حضور داشتند که گلکسی اس ۲۲ اولترا را در ۱۷ شهر مختلف از قبل رزرو و رکورد جدیدی در گینس ثبت کردند.

به‌گزارش گیزموچاینا، رکورد جهانی سامسونگ برای آنباکس گلکسی اس ۲۲ اولترا برای بیشترین تعداد افرادی ثبت شده است که هم‌زمان در چندین مکان مختلف محصولی مشابه را آنباکس می‌کنند.

به‌تازگی این شرکت رکورد دیگری را هم شکسته بود؛ جایی‌ که سری گلکسی اس ۲۲ با بیش از ۱۰۰ هزار سفارش فقط در مدت ۷۲ ساعت به پرفروش‌ترین دستگاه رزروشده‌ی سامسونگ تبدیل شد. رویداد EpicUnboxing نیز روشی بود که این شرکت با ارائه‌ی نسخه‌ی محدود اس ۲۲ اولترا در جعبه‌هایی که به‌طور خاص برای این مشتریان ایجاد شده بود، از آن‌ها تشکر کرد.

رویداد EpicUnboxing سامسونگ

در جعبه‌ی نسخه‌ی محدود گلکسی اس ۲۲ اولترا، مشتریان این شرکت گوشی را به‌همراه یک ساعت هوشمند گلکسی واچ ۴ و یک هدیه‌ی شگفت‌انگیز دیگر، یعنی هدفون TWS گلکسی بادز ۲، دریافت کردند. علاوه‌براین، جعبه‌ی این نسخه‌ی محدود حاوی یادداشت تشکر ویژه از مشتریان بود. شایان‌ ذکر است که این رکورد جهانی قبل از عرضه‌ی سری گلکسی اس ۲۲ در هند ثبت شده است.

آدیتیا بابار، مدیر ارشد سامسونگ، درباره‌ی ثبت این رکورد گفت:

امروز برای ما روز بسیار بزرگی است و بسیار مفتخرم که بخشی از تیمی باشم که این رویداد رکوردشکنی را در ۱۷ شهر مدیریت کرد. من از همه‌ی مشتریان و طرفداران تشکر می‌کنم که گرد یکدیگر آمدند تا این روز واقعاً تاریخی را برای سامسونگ ثبت کنند. ما با EpicUnboxing رسماً وارد رکوردهای جهانی گینس شدیم و خوشحالیم که توانستیم این دستاورد حماسی را با طرفدارانمان جشن بگیریم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا