موانع تولید با تقویت شرکت‌های دانش‌بنیان قابل حل است

محمد دهقان بنادکی روز شنبه در گزارش نخ نیوز  به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: مهمترین راهکار برای تحقق شعار سال همت و اراده از سوی مسئولان و حمایت از سوی قوای بالا دستی است.

وی ادامه داد: مهم‌ترین موانع نیز سستی و بهانه جویی‌های بی‌مورد از سوی برخی مسئولان است که نباید این سستی را شاهد باشیم و مردم و مسئولان باید مقابله جدی با عده‌ای که سود خود را در واردات و وابستگی به خارج می‌دانند داشته باشند.

این مسئول گفت: چند سال متوالی است که رهبر معظم انقلاب شعار سال را درباره مباحث اقتصادی انتخاب می‌کنند و این نامگذاری‌ها نه یک شعار بلکه نقشه‌راهی است که توسط ایشان به جامعه و مسئولان مربوط ارائه می‌شود و برای تحقق آن همه باید همکاری کنند.

دهقان بیان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با نقشه‌های شوم خود قصد دارند مردم را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهند تا مسائل فرهنگی، اجتماعی و غیره کم‌رنگ‌تر شود و وقتی مردم درگیر معیشت خود باشند نمی‌توانند در عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی نقش‌آفرینی کنند.

وی گفت: به همین دلیل دشمن در کشورهایی که قصد دارد سیاست‌های استعماری خود را پیش ببرد از همین حربه استفاده می‌کند و به همین دلیل مقام معظم رهبری هوشمندانه موضوعات اقتصادی را به‌عنوان شعار سال‌های مختلف انتخاب کردند.

سرپرست فرمانداری مهریز با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم و مسئولان قابل حل است یادآور شد: تمرکز راهبردی بر موضوع  تولید در شعار سال‌های گذشته دارای یک منطق قوی علمی و تجربی است و این منطق در پیام نوروزی رهبر حکیم انقلاب تشریح شده است.

دهقان ابراز امیدواری کرد سال جاری از جهت جدی‌تر گرفته شدن شعار سال برای پیاده‌سازی سالی کاملا متفاوت از گذشته باشد و در شهرستان با استفاده از ظرفیت نخبگان و شرکت‌های دانش بنیان مطالبه رهبری معظم که در واقع همان مطالبه مردم است کامل اجرایی شود.

مقام معظم رهبری سال ۱۴۰۱ را سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین نامگذاری کردند.

  

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x