اپل در حال تولید «Apple Studio Display» جدید با رزولوشن ۷K است

طبق گزارش‌ها، اپل مشغول کار روی Apple Studio Display جدیدی است که با رزولوشن ۷K در جایگاه بالاتری از Pro Display XDR فعلی قرار می‌گیرد.

پیش‌ازاین، گفته‌ شده بود اپل در حال کار روی جانشینی برای Pro Display XDR است. حالا اطلاعات جدیدی به‌دست آمده که ادعا می‌کند نام آن «Apple Studio Display» خواهد بود؛ البته هنوز جزئیات زیادی درباره‌ی این محصول منتشر نشده است.

به‌گزارش اپل اینسایدر، هنوز مشخص نیست که آیا محصول جدید این شرکت قرار است جانشین مستقیم Pro Display XDR باشد یا گزینه‌ای که رزولوشن بیشتری در همان محدوده ارائه می‌دهد. همچنین، هنوز اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه‌ی آن وجود ندارد. ظاهراً این نمایشگر با کد J327 شناخته می‌شود. پیش‌تر، گزارش شده بود نمایشگری با چنین کدی، به پردازنده‌ی داخلی A13 مجهز است.

همان‌طورکه اولین بار ۹to5mac مشاهده کرد، این مانیتور J327 که از پردازنده‌ی اختصاصی اپل سیلیکون استفاده می‌کند، رزولوشن ۷K را ارائه می‌دهد. Pro Display XDR فعلی نمایشگری ۶K با اندازه‌ی صفحه‌نمایش ۳۲ اینچ و رزولوشن ۶۰۱۶ در ۳۳۸۴ پیکسل است. ممکن است اپل در فکر تولید Apple Studio Display در همان اندازه‌ی ۳۲ اینچی، اما با تراکم پیکسلی ۲۴۵ppi باشد. حتی شاید همان تراکم پیکسلی ۲۱۸ppi نمایشگر فعلی را حفظ کند؛ اما اندازه را به ۳۶ اینچ افزایش دهد.

گزارش‌های قبلی درباره‌ی ساخت نمایشگرهای جدید اپل ادعا می‌کردند که ال‌جی در حال تولید سه نمایشگر برای آن است. ژانویه‌ی ۲۰۲۱، نیز گزارش شد این شرکت روی نسخه‌ای ارزان‌تر از Pro Display XDR کار می‌کند. هنوز جزئیاتی از قیمت محصول مذکور گزارش نشده است؛ اما شاید شاهد دستگاهی با قیمت کمتر از ۴,۹۹۹ دلار باشیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا