معرفی iMac Pro به‌جای M2 MacBook Pro در رویداد آینده اپل

طبق شایعات، ممکن است در رویداد «Peek Performance» به‌جای مک‌بوک پرو M2، آی‌مک پرو جدید معرفی شود.

کمتر از یک هفته تا رویداد «Peek Performance» اپل در ۸ مارس باقی مانده است تا متوجه شویم چه سخت‌افزارهای جدیدی چشمان میلیون‌ها مشتری را به‌سوی خود جلب می‌کنند. البته قبل از شروع معرفی‌ها، همیشه گزارش‌هایی نیز منتشر می‌شوند که پیش‌بینی‌هایی درباره‌ی محصولات آینده به‌اشتراک می‌گذارند. آخرین پیش‌بینی ادعا می‌کند به‌جای مک‌بوک پرو M2، اپل iMac Pro را معرفی خواهد کرد.

به‌گزارش wccftech، بعضی‌ها منتظر عضو جدید مک‌بوک پرو بودند تا ۸ مارس معرفی شود؛ اما شایعاتی جدید ادعا می‌کنند احتمالاً این شرکت آی‌مک پرو جدید را برای این مراسم آماده کرده است. بنابر گزارش‌ها، جدا از ارتقای تراشه تفاوت‌های کمی میان M2 MacBook Pro و M1 MacBook Pro وجود خواهد داشت.

اطلاعات اندکی از پردازنده‌ی M2 وجود دارد؛ اما همان‌طورکه می‌دانیم، در آن از تراشه‌ای ۸ هسته‌ای استفاده خواهد شد و می‌تواند با حداکثر ۱۰ هسته گرافیکی پیکربندی شود. با وجود طراحی قدیمی‌تر، پیشرفت در عملکرد و بهره‌وری چشمگیر انرژی باعث می‌شود هزاران مشتری این دستگاه را تهیه کنند.

گفتنی است آی‌مک پرو از بدنه‌‌ی قدیمی‌ استفاده مجدد نمی‌کند؛ زیرا طبق گزارش‌ها، اپل اندازه‌ی نمایشگر را به ۲۷ اینچ افزایش داده و از فناوری mini-LED در ترکیب آن استفاده کرده است. گفته می‌شود این ورک‌استیشن از تراشه‌های M1 Pro و M1 Max اپل بهره می‌برد. تصور می‌کنیم که ساخت چنین محصولی چندین ماه طول می‌کشد.

اگر اپل ما را در رویداد آینده با عرضه‌ی iMac Pro غافل‌گیر کند، بسیار خوشحال خواهیم شد؛ زیرا دیدن سخت‌افزار جدید همیشه لذت‌بخش است. بااین‌حال، هنوز به‌نظر می‌رسد M2 MacBook Pro در میان محصولاتی باشد که در چند روز آینده معرفی می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا