مشخصات و رندرهای سامسونگ گلکسی A13 4G و A33 5G فاش شد

اگر گلکسی ۵۳ سامسونگ با قیمت بالا روانه‌ بازار شود، احتمالاً بسیاری از کاربران می‌توانند نگاهی به گزینه‌ جایگزین آن یعنی گلکسی A33 داشته باشند.

درحال‌حاضر اطلاعات زیادی درمورد گوشی میان‌رده‌ گلکسی A53 سامسونگ دردسترس قرار گرفته است، اما غول فناوری کره‌ جنوبی خود را برای معرفی چند دستگاه دیگر از سری گلکسی A نیز آماده می‌کند. وب‌سایت معتبر آلمانی وین‌فیوچر به‌تازگی مشخصات و رندرهای گوشی‌های گلکسی A13 و A33 سامسونگ را منتشر کرده است.

به گزارش اندروید اوتوریتی، وین‌فیوچر درمورد گلکسی A33 اعلام کرده است که این دستگاه از تراشه‌ ۵G اگزینوس ۱۲۰۰، ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی بهره خواهد برد. این محصول از درگاه کارت میکرو اس‌دی نیز پشتیبانی خواهد کرد و باتری آن ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی است. این گوشی به نمایشگر اولد ۶٫۴ اینچی با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز و وضوح Full HD پلاس مجهز خواهد بود که نسبت به مدل قبلی‌اش که از پنل LCD با نرخ نوسازی ۹۰ هرتز بهره می‌برد، ارتقاء درخورتوجهی محسوب می‌شود.

درحال‌حاضر اطلاعاتی درمورد جزئیات دوربین گلکسی A33 وجود ندارد اما رندرهای منتشر شده از این گوشی نشان می‌دهد بخش دوربین پشتی آن به دوربین A53 شباهت خواهد داشت. قیمت این مدل نیز هنوز دردسترس نیست اما انتظار می‌رود با قیمتی در حدود ۲۷۹ تا ۲۹۹ دلار روانه‌ بازار شود.

وین‌فیوچر درمورد A13 اعلام کرده است که این مدل با A13 5G که مدتی قبل معرفی شده است، تفاوت خواهد داشت. مدل جدید A13 از ۴G پشتیبانی می‌کند و پردازنده‌ آن نیز نسبت به A13 5G تغییر خواهد کرد. این محصول همچنین به چهار دوربین شامل یک دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض پنچ مگاپیکسلی و یک‌جفت دوربین دو مگاپیکسلی مجهز خواهد بود. علاوه‌براین گفته شده این گوشی از دوربین سلفی هشت مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

رندر گلکسی A13 4G

از دیگر مشخصات گلکسی A13 4G می‌توان به پنل ۶٫۶ اینچی IPS PLS با وضوح ۲۴۰۸ در ۱۰۸۰ پیکسل، نرخ نوسازی ۹۰ هرتز، چهار گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ ذخیره‌سازی اشاره کرد. این دستگاه همچنین از کارت حافظه‌ میکرو اس‌دی پشتیبانی خواهد کرد. باتری این گوشی ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود و از فناوری شارژ سریع ۱۵ وات نیز پشتیبانی خواهد کرد. گفته شده این محصول با قیمت ۲۲۲ دلار به‌بازار عرضه خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا