توقف خانگی پورتو برابر جیل‌ویسنته ۱۰ نفره

به گزارش نخ نیوز،در آخرین دیدار از هفته بیست و چهارم فوتبال پرتغال تیم فوتبال پورتو در دیداری خانگی در ورزشگاه دو دراگو به مصاف جیل ویسنته رفت که با تساوی یک بر یک در این دیدار متوقف شد.

با توجه به تساوی شب قبل اسپورتینگ، یاران طارمی فرصت خوبی داشتند تا اختلاف امتیاز خود را با تیم دوم جدول بیشتر کنند.

از طرفی جیل‌ویسنته نیز دنبال این بود تا بتواند با گرفتن امتیاز از این مسابقه به جمع تیم‌های مدعی بپیوندد.

این دیدار در حالی پیگیری شد که در دقیقه ۳ جیل ویسنته در پی اخراج کاروالیو هافبک خود از همان ابتدا ۱۰ نفره شد تا پورتو کار راحتی برای پیروزی داشته باشد اما عملکرد فوق‌العاده دروازه‌بان و خط دفاع این تیم موجب شد تا یاران مهدی طارمی با وجود حملات زیاد و برتری آماری نتوانند در این جدال موفق عمل کنند. 

بر خلاف جریان بازی این تیم میهمان بود که در دقیقه ۶۳ دروازه شاگردان کونسیسائو را باز کرد اما این برتری تنها سه دقیقه ماندگار بود و بازیکنان پورتو روی پاس گل زیبای مهدی طارمی و ضربه اوانیلسون بازی را به تساوی کشاندند.

در ادامه نیز باز هم خط دفاع و دروازه تیم میهمان به ایستادگی و عملکرد درخشان خود ادامه دادند تا دو تیم امتیازات را در این جدال حساس تقسیم کنند.

یاران طارمی با تک امتیاز این جدال حساس ۶۴ امتیازی شدند و در صدر ماندند. جیل ویسنته نیز با ۴۱ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد. 

طارمی که به طور کامل در این دیدار به میدان رفت، یکی از نفرات تاثیر گذار تیمش بود و پاس تک گل پورتو را داد تا شاگردان کونسیسائو در این جدال شکست نخورند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا