امام جمعه زنجان: پاسداشت شهدای دفاع مقدس نباید مختص زمان خاصی باشد

حجت‌الاسلام علی خاتمی در خطبه های نماز جمعه زنجان افزود: اسفند یکی از ماه‌هایی است که اتفاق ها و رخدادهای مهمی مربوط به تاریخ انقلاب اسلامی و دوران دفاع‌مقدس در آن ثبت شده است.
وی نمونه این رخدادهای مهم را تقدیم شهدای زیاد در عملیات کربلای پنج بیان و تاکید کرد: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دفاع‌مقدس بسیار مهم به شمار می رود.
حجت‌الاسلام خاتمی تصریح کرد: روزهای آینده یادآور شهادت سرداران بزرگی چون شهید باکری است یکی از ویژگی‌های شهیدان باکری نبود نشانه‌ای از پیکر آن‌ها است که هر کدام  به نوعی به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.
وی خاطرنشان کرد: شهدای دفاع مقدس جزو شهدای جاوید انقلاب اسلامی باقی مانده اند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: بزرگ ترین سرمایه کشور، نیروی انسانی آن به شمار می رود که در چارچوب های دین اسلام، اخلاق و انسانیت تربیت شده اند.
حجت‌الاسلام خاتمی به روز امور تربیتی و تربیت اسلامی اشاره کرد و ادامه داد: عنوان این روز یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که باید گرامیداشته شود.
وی تاکید کرد: کانون خانواده بهترین محل تربیت نیروی انسانی و نسلی است که بتواند کشور را در مسیر صحیح پیش ببرد.
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت: تربیت نسل آینده در چارچوب های دینی، اخلاقی، ایمان و دیانت مهم است که باید محقق شود.
حجت‌الاسلام خاتمی افزود: ایران اسلامی ازبرکت جانفشانی شهدا در قله‌های افتخار قرار دارد و ابرقدرت‌ها بارها به عجز و ناتوانی خود در برابر ایران اسلامی اعتراف کرده‌اند، همه این موفقیت‌ها و عزت‌مندی در سایه جان‌فشانی شهدا محقق شده است.

مطالب مرتبط

0 0 رای‌ها
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x