فهرست پردازنده و مشخصات گوشی در حال تولید گلکسی A33 5G

فهرست جدیدی از گوشی در‌ حال تولید گلکسی A33 5G در کنسول گوگل‌پلی منتشر شده است که از استفاده‌ی اگزینوس ۱۲۰۰ و حافظه‌ی ۶ گیگابایتی در این گوشی خبر می‌دهد.

با نزدیک‌شدن به تاریخ عرضه‌ی گوشی گلکسی A33 5G سامسونگ، اطلاعات جدیدی از این گوشی مقرون‌به‌صرفه فاش شده است که مشخصات احتمالی و تراشه‌ی به‌کار‌رفته در آن را نشان می‌دهد.

اولین‌بار مهر ۱۴۰۰، در گزارشی خبر تولید جانشینی برای گوشی گلکسی A32 سامسونگ منتشر شد. این گوشی گلکسی A33 نام دارد. به‌گزارش phonearena روز ۲۳ فوریه ۲۰۲۲ (۴ اسفند ۱۴۰۰) فهرستی در کنسول گوگل پلی برای گلکسی A33 5G منتشر شد که نشان می‌دهد احتمالاً این گوشی به پردازنده‌ی سامسونگ s5e8825، یا همان اگزینوس ۱۲۰۰ مجهز است.

 samsung-galaxy-a33-5g-sm-a336b-google-play-console

طبق این فهرست، اگزینوس ۱۲۰۰ پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای است که دو هسته سرعتی برابر با ۲٫۴ گیگاهرتز و سرعت شش هسته‌ی دیگر نیز برابر ۲ گیگاهرتز است. علاوه‌بر پردازنده‌، فهرست کنسول گوگل پلی از احتمال وجود ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و صفحه‌نمایش FHD+ با وضوح ۲۴۰۰ در ۱۰۸۰ پیکسل خبر داد. همچنین، می‌توان انتظار داشت که گلکسی A33 5G به‌طور پیش‌فرض با نسخه‌ی پایدار اندروید ۱۲ عرضه شود.

براساس اطلاعات فاش‌شده‌ی قبلی، گلکسی A33 5G از باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر‌ساعتی و فضای ذخیره‌سازی ۶۴ گیگابایتی بهره می‌برد و احتمالاً از microSD پشتیبانی نمی‌کند. گلکسی A33 5G ممکن است با استاندارد IP67 و مقاوم دربرابر گرد‌وغبار و نفوذ آب عرضه شود.

به‌احتمال زیاد در پنل پشتی این گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی سامسونگ دوربینی چهارگانه وجود دارد و از جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری بهره نمی‌برد. طبق گزارش‌های قبلی، پیش‌بینی می‌شود که گلکسی A33 در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه شود؛ البته باید به این نکته نیز توجه کرد که در بازارهای مختلف، ممکن است رنگ‌های متفاوتی عرضه شوند.

با‌‌توجه‌‌به اینکه گلکسی A33 5G جزو سری گلکسی A سال ۲۰۲۲ محسوب می‌شود، این گوشی احتمالاً در نیمه‌ی اول ۲۰۲۲ در بازار به‌‌فروش می‌رسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا