جزئیات دیدار ۳۶ نماینده مجلس با وزیر کشور

به گزارش نخ نیوز از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، در این دیدارها که در دفتر وزیر برگزار و از ساعت ۱۸ تا ۲۳.۳۰ به طول انجامید، موضوعاتی همچون تقسیمات کشوری، مسایل اجتماعی، عمرانی و مساعدت برای توانمندسازی برخی شهرداری‌ها مطرح شد.

سید غنی نظری نماینده اردبیل هم با ۹ شهردار درباره مهم ترین مشکلات و مسایل حوزه انتخابیه خود با دکتر وحیدی به گفت و گو نشست.

همچنین مجمع نمایندگان استان مازندران در نشستی دو ساعته با وزیر کشور نقطه نظرات خود را درباره مسایل و مشکلات این استان مطرح کردند.

وزیر کشور در شش ماهه گذشته با ۲۰۰ نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی دیدار داشته که برخی از این دیدارها در کمیسیون های مجلس و بیشتر آن در دفتر وزیر کشور انجام شده است.

تعامل قوه مجریه با قوه مقننه برای حل مشکلات مردم، در بالاترین سطح قرار دارد و وزیر کشور همواره بر ارتباط و تعامل با نمایندگان مجلس تاکید می‌کند که برگزاری نشست های متعدد با مجامع نمایندگان استان ها موید این رویکرد وزیر کشور در دولت سیزدهم است.

تاکید بر همدلی میان نمایندگان و مسئولان استانی، شناسایی دقیق مشکلات مردم، بهبود شرایط معیشتی مردم، رونق اقتصادی و کاهش مسیر اداری برای اشتغال زایی، دیگر نکات مطرح شده در این دیدارها بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا