عرضه مدل سفارشی و گران‌قیمت سری گلکسی S22 توسط Caviar

Caviar که با سفارشی‌سازی‌های دیوانه‌وار خود روی گوشی‌های هوشمند شناخته شده، اکنون مدل سفارشی‌سازی شده و محدود سری گلکسی اس ۲۲ با قیمتی حدود هفت هزار دلار پیش‌فروش می‌کند.

از آنجاکه قیمت گوشی‌های هوشمند به‌تدریج افزایش یافته است، از مدت‌ها قبل بحث‌هایی در‌ مورد اینکه این محصولات چقدر گران‌تر شده‌اند وجود دارد. مردم فکر می‌کردند بیشتر افراد مبلغی بیش از هزار دلار را برای خرید یک گوشی هزینه نمی‌کنند، اما بازار ثابت کرد کاربران حتی گوشی‌های بالای هزار دلار را خریداری می‌کنند. بسیاری احساس می‌کردند گوشی تاشو دو هزار دلاری سامسونگ در بدو ورود، به‌ محصولی شکست‌خورده تبدیل خواهد شد، اما این اتفاق رخ نداد.

اکنون سؤال این است که آیا ما حاضریم هفت هزار دلار برای خرید یک گوشی هوشمند بپردازیم؟ اگر پول زیادی برای خرج کردن داشته باشید، شرکت Caviar با اشتیاق، مدل محدود و مخصوص خود را از گلکسی اس ۲۲، اس ۲۲ پلاس و اس ۲۲ اولترا به‌ فروش می‌رساند.

سم‌موبایل می‌گوید، Caviar بیشتر به‌دلیل سفارشی‌سازی‌های بسیار خاصی که روی محصولات محبوب اعمال می‌کند، شناخته شده است. این شرکت سال گذشته گلکسی اس ۲۱ اولترا را با قیمت ۷۷ هزار دلار عرضه کرد. اگر گلکسی زد فلیپ ۳ می‌خواهید، مدل سفارشی‌سازی شده‌ی Caviar از این محصول با قیمت ۴۶ هزار دلار در‌ دسترس شما است.

سری گلکسی اس ۲۲ با قیمتی مناسب‌تر نسبت به مدل‌های قبلی Caviar عرضه می‌شود. مجموعه‌های Bird of Prey و Ocelot این برند با طلای ۲۴ عیار پوشانده شده است. این شرکت در اعمال طرح‌های خود از روند هنرهای جدید و هنرهای قدیمی قرن ۱۹ و ۲۰ الهام گرفته است. اگر طلا چندان باب‌ میل شما نیست، Caviar یک مجموعه از گلکسی اس ۲۲ را با نام Drive عرضه می‌کند که ظاهر آن‌ها از طرح‌های خودروهای اسپرت نمادین دهه‌ی ۱۹۲۰ و ۱۹۳۰ الهام گرفته شده است.

Caviar فقط تغییرات ظاهری روی دستگاه‌های مختلف اعمال می‌کند. قطعات داخلی این گوشی‌ها دقیقاً با مدل‌های استاندارد سری گلکسی اس ۲۲ یکسان است. اگر پول اضافه‌ای دارید که نمی‌دانید آن را چگونه خرج کنید، Caviar اکنون مدل‌های سفارشی‌سازی‌شده‌ی پرچم‌داران جدید سامسونگ را با قیمتی در حدود ۶۹۰۰ دلار پیش‌فروش می‌کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا