رندرهای سه‌بعدی ساعت هوشمند متا بند منتشر شد

رندرهای سه‌بعدی ساعت هوشمند متا بند براساس گواهی حق اختراع این محصول دردسترس قرار گرفته است.

متا (فیسبوک سابق) ماه گذشته پتنت جدیدی ثبت کرد که ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر جداشدنی را نشان می‌داد. اکنون هنرمندی به نام سارنگ شیت براساس گواهی حق اختراع این ساعت، رندرهای سه‌بعدی آن را طراحی کرده و شکل ظاهری آن را به‌نمایش گذاشته است.

به‌گزارش گیزموچاینا، اگرچه نام متا بند هنوز به‌طور رسمی تأیید نشده است، استفاده از این نام برای ساعت هوشمند متا چندان هم دور از انتظار نخواهد بود. رندرهای طراحی‌شده سارنگ شیت در وب‌سایت Yanko Design منتشر شده است که این ساعت را با طراحی بسیار نامتعارف نشان می‌دهد؛ ساعتی که به‌جای بندهای معمولی از بندهای شبیه به سیم بهره می‌برد.

براساس این رندرها، ساعت متا بند از نمایشگری بزرگ بهره خواهد برد و دوربین سلفی نیز در بریدگی قطره‌ای بالای آن تعبیه خواهد شد. اگرچه به‌نظر می‌رسد دوربین جلویی این ساعت برای برقراری تماس‌های ویدئویی در نظر گرفته شده است، با‌‌توجه‌‌‌به سابقه‌ی فیسبوک، ترکیب استفاده از دوربین و نام متا احتمالاً برای بسیاری از کاربران حس نامطمئنی به این محصول را ایجاد خواهد کرد.

ازآن‌‌جاکه قراردادن دوربین باکیفیت در جایگاهی کوچک به‌اندازه‌ی بریدگی جلو نمایشگر متا بند کار سختی است، منطقی به‌نظر می‌رسد که این شرکت دوربینی باکیفیت‌تر را در بخش پشتی دستگاه اضافه کرده باشد و این دقیقاً همان چیزی است که رندرها نشان می‌دهند.

متا احتمالاً در ادغام فیسبوک و اینستاگرام نیز پیشرفت زیادی خواهد کرد و به کاربران اجازه خواهد داد تا عکس‌های گرفته‌شده با متا بند را به‌سرعت در شبکه‌های اجتماعی به‌اشتراک بگذارند. همچنین، این محصول به‌عنوان راهکاری عالی برای تغییر اولویت کاربر از دوربین گوشی‌های هوشمند به دوربین ساعت عمل می‌کند.

علاوه‌براین، متا بند می‌تواند به‌عنوان دروازه‌ی دیگری به متاورس جاه‌طلبانه‌ی شرکت متا عمل کند؛ درست مثل صفحه‌نمایش واقعیت افزوده‌ی این شرکت که درحال‌حاضر در مرحله‌ی توسعه است.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x