مشخصات و تصاویر رندر اولین تبلت اوپو پیش‌ از رونمایی منتشر شد

سری اوپو Find X5 و تبلت اوپو پد در تاریخ پنجم اسفند رونمایی می‌شود و پیش‌ از معرفی، مشخصات دقیق این تبلت توسط افشاگری به‌ اشتراک گذاشته شده است.

به‌گزارش گیزموچاینا، اوپو گوشی‌های Find X5 و X5 پرو و X5 پرو دایمنسیتی ادیشن را در تاریخ ۲۴ فوریه (پنجم اسفند ۱۴۰۰) در چین پرده‌برداری خواهد کرد. این شرکت همچنین ایرفون Enco X2 و تبلت OPPO Pad را در همین رویداد رونمایی می‌کند. گفتنی است که اوپو پد به‌عنوان اولین تبلت در سبد محصولات این شرکت وارد بازار خواهد شد. اکنون افشاگری معروف به‌ نام دیجیتال‌چت‌استیشن، مشخصات دقیق تبلت را منتشر کرده است.

رندر اوپو پد با حاشیه‌های باریک

مشخصات احتمالی اوپو پد

تبلت اوپو پد به صفحه‌نمایش ۱۰٫۹۵ اینچی LCD با وضوح ۲۵۶۰ در ۱۶۰۰ پیکسل مجهز خواهد شد. افزون‌براین، از رنگ‌های ۱۰ بیتی و نرخ نوسازی (رفرش‌ریت) ۱۲۰ هرتز پشتیبانی می‌کند. طبق تصاویر رندر، تبلت مذکور دارای حاشیه‌های تقریباً باریک خواهد بود.

رندر تبلت اوپو پد

گفته می‌شود که اوپو پد از تراشه‌ی اسنپدرگون ۸۷۰ قدرت می‌گیرد که در نسخه‌هایی با ۶ یا ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی همراه خواهد شد. انرژی اولین تبلت اوپو توسط باتری با ظرفیت ۸۳۶۰ میلی‌آمپر‌ساعت با پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات تأمین می‌شود.

رندر اوپو پد در رنگ بنفش

اوپو پد در پنل جلو به دوربین سلفی ۸ مگاپیکسل و در پنل پشت به دوربین ۱۳ مگاپیکسل مجهز خواهد شد. تبلت آینده اوپو از بلندگوهای چهارگانه مجهز به سیستم صدای دالبی اتموس (Dolby Atmos) بهره خواهد برد. همچنین می‌توان به پشتیبانی از قلم استایلوس اشاره کرد که توانایی تشخیص ۴۰۹۶ سطح فشار را دارد. در پایان، ضخامت تبلت ۶٫۹ یا ۷٫۰۵ میلی‌متر و وزن آن ۵۰۷ یا ۵۱۰ گرم خواهد بود.

برخی از تصاویر فوق چند روز پیش منتشر شده بودند و همان‌طور که مشاهده می‌شود، اوپو پد احتمالاً در سه رنگ مشکی، بنفش و نقره‌ای عرضه خواهد شد. مدل‌های مشکی و بنفش دارای مارک OPPO Pad در زیر دوربین فلاش LED هستند و مدل نقره‌ای با طراحی متفاوت در زیر دوربین عقب دیده می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا