پذیرش دوج کوین در ایستگاه‌های سوپر شارژ تسلا در آینده‌ای نزدیک

تسلا به‌زودی ارز دیجیتال دو‌ج‌کوین را به‌عنوان روش پرداختی جدید در ایستگاه‌های سوپرشارژ خود واقع در سانتامونیکا می‌پذیرد. پس از اینکه ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا، این موضوع را در حساب کاربری توییتر خود اعلام کرد، قیمت این رمزارز افزایش یافت.

رایان ظهوری، بنیان‌گذار کنسول تسلا، در توییتی تأیید کرد تنها ۱۰ دقیقه پس از افتتاح، مشتریان ایستگاه‌ سوپرشارژ واقع در سانتا‌مونیکا را کاملاً اشغال کردند. ماسک در پاسخ به این توییت درباره‌ی «سینمای خودرویی» که در آینده راه‌اندازی می‌شود، توضیحاتی ارائه کرد. وی گفت در‌ آن‌‌جا نیز می‌توان با دوج‌‌کوین هزینه‌ها را پرداخت کرد.

وقتی از ارز دیجیتال سخن به‌میان می‌آید، انواع مختلفی از سکه‌ها و توکن‌ها وجود دارند که بسیاری آن‌ها را می‌شناسند. یکی از آن‌ها دوج‌کوین است که سال ۲۰۱۳ بیلی مارکوس و جکسون پالمر، مهندسان نرم‌افزار، آن را به‌عنوان جایگزینی سریع‌تر، اما سرگرم‌کننده برای بیت‌کوین با ویژگی‌هایی مانند کد استخراج دردسترس (برای تازه کارها) ایجاد کردند. این رمزارز بلافاصله پس از راه‌اندازی خود شروع به کار کرد. مردم دوست داشتند بتوانند بدون داشتن دانش زیادی درباره‌ی تکنولوژی در دنیای ارز دیجیتال قدم بردارند!

این خبر نشان می‌دهد که ایلان ماسک به گفته‌هایش عمل کرده است. پیشرفت اخیر بخشی از اعلامیه‌ی ماه دسامبر ماسک مبنی‌بر این موضوع است که تسلا دوج‌کوین را به‌عنوان روش پرداخت جدیدی برای هزینه کالاهای این شرکت آزمایش خواهد کرد. مدیرعامل این شرکت در توییتی گفت:

تسلا امکان خرید بعضی از کالاها را با دوج فراهم می‌کند تا ببینیم شرایط چگونه پیش می‌رود.

نوشته های مشابه

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x