کارت گرافیک دسکتاپ Arc Alchemist اینتل معرفی شد

اینتل روز پنجشنبه در جریان رویداد Investor Meeting 2022 کارت گرافیک دسکتاپ Arc Alchemist را به نمایش گذاشت.

پنجشنبه اینتل کارت گرافیک دسکتاپ Arc Alchemist را در رویداد Investor Meeting 2022 خود به نمایش گذاشت و راجا کدوری، مدیر گرافیک شرکت مذکور، تصویری از آن منتشر کرد. همچنین در این مراسم مشخص شد خانواده کارت‌های گرافیک دسکتاپ DG2 اینتل در حال آماده‌سازی برای عرضه در سه‌ماهه‌ی دوم سال ۲۰۲۲ هستند. این مجموعه شامل بوردهایی می‌شود که با «NUC 11 Extreme «Beast Canyon اینتل سازگاری دارند.

به گزارش Tomshardware، همان‌طورکه پیش‌تر اشاره شد کارت گرافیک Arc Canyon در رویداد سرمایه‌گذاری اخیر اینتل به نمایش درآمد و این مسئله می‌تواند نشان‌دهنده پیام‌های مختلفی باشد. از طرفی، اینتل بورد مذکور را در دستگاه NUC 11 Extreme ‘Beast Canyon’ خود نصب کرده که برای علاقه‌مندان به دنیای گیم طراحی شده است و توانایی پشتیبانی از آخرین کارت‌های گرافیک GeForce RTX 30 و Radeon RX 6000 را دارد.

Arc Alchemist

از سوی دیگر، به نمایش گذاشتن بورد گرافیکی جدید با استفاده از بازی Shadow of the Tomb Raider که سال ۲۰۱۸ منتشر شد کمی عجیب به نظر می‌رسد. شاید اینتل قصد داشته قابلیت‌های فناوری ارتقاء مقیاس هوش مصنوعی XeSS (Supersampling Xe) خود را نشان دهد، اما مطمئناً عناوین بهتری برای آزمایش وجود داشتند.

در هر صورت، این واقعیت که اینتل کارت‌های گرافیک Arc Alchemist در‌ اختیار دارد که می‌توان آن‌ها را برای عموم به نمایش درآورد، به‌طور کلی نشانه خوبی است. شرکت مذکور هنوز هیچ جزئیاتی در مورد استراتژی ورود به بازار برای Arc Alchemist اعلام نکرده است، اما شاید رویداد جداگانه‌ای برای آن داشته باشد.

نمایش کارت گرافیک جدید چند ماه قبل از در‌ دسترس بودن آن اتفاقی نادر به نظر می‌رسد، زیرا عموماً طراحان نمی‌خواهند فروش محصولات موجود خود را با نمایش محصولاتی که به‌زودی با عملکرد بالاتر و ویژگی‌های جدید عرضه می‌شوند، کاهش دهند؛ اما اینتل امروزه هیچ سخت‌افزار گرافیکی درجه یکی در بازار ندارد، به‌همین‌دلیل می‌تواند کارت‌های نسل بعدی خود را به نمایش بگذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا