مامور قلابی در آرادان سارق تازه‌ آزادشده از کار درآمد

به گزارش نخ نیوز، سردار عبدالله حسنی روز شنبه  به رسانه ها اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره سرقت به عنف، تحت پوشش مامور انتظامی در آرادان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس مبارزه با سرقت این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: شاکی زن این پرونده بیان داشت سارق با صورت پوشیده در تاریکی شب به جلوی در منزل مراجعه و اعلام کرده بود مامور انتظامی است که بلافاصله پس از باز کردن در، سارق به زور زن را به داخل انتقال داده و با چسب اقدام به بستن دهان، دست و پای مالباخته کرده بود و دستبند، گردنبند و گوشواره وی را سرقت کرده و متواری شده بود.

حسنی بیان کرد: با انجام تحقیقات پلیسی مشخص شد سابق ۲ روز قبل از سرقت به بهانه دادن غذای نذری به جلوی در منزل شاکی مراجعه کرده بود و با اعلام مشخصات ظاهری متهم توسط وی، کارآگاهان پلیس آگاهی به یک سارق که به تازگی از زندان آزاد شده بود، مظنون شدند.

این مقام انتظامی از دستگیری سارق طی یک عملیات فنی و پلیسی در منزل پدری متهم خبر داد و گفت: با انتقال متهم به پلیس آگاهی در تحقیقات اولیه منکر سرقت بود که با هماهنگی مرجع قضایی طی بازدید از منزل وی لباس و شلواری که در شب سرقت به تن داشت را کشف و پس از مواجهه حضوری با شاکی سارق را شناسایی کرد.

فرمانده انتظامی استان سمنان خاطرنشان کرد: طبق نظر کارشناسان، ارزش طلاهای به سرقت رفته ۵پنج میلیارد ریال بود و پرونده تکمیلی به همراه سارق تحویل مراجع قضایی شد.

اخبار مرتبط

0 0 رای
امتیازدهی به مطلب
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه‌ها
دکمه بازگشت به بالا
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x